Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV

Sunt interesat de această
proprietate intre datele


Poți edita Cv-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite
3

Clinica ForteVita Pitesti angajeaza Contabil

Valabil din 26.04.2024 10:42:53
Specificații
Numele companiei Clinica ForteVita
Profesie economist
Tip job full time
Experienta experienta 1-3 ani
Nivel de studii calificat
Locuri vacante 1
Beneficii TICHETE DE MASA
Disponibil imediat da
Descriere

Candidatul Ideal

Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții;

- Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate;

- Absolvent studii superioare economice;

- Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara;

- Bună capacitate de organizare și analiză;

- Bune abilități de comunicare;

- Responsabilitate și integritate;

- Spirit de echipă, implicare, proactivitate;

- Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita.

Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie.
Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania,

Descrierea jobului

Responsabiliăți:

- Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor;

- Experienta in programul de contabilitate SAGA.

- Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri);

- Efectuează plăți bancare interne și externe;

- Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control;

- Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea;

- Efectuează reconcilieri de solduri.

- Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale);

-Furnizează informații pentru închiderile de lună.

-Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ;

- Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului

- Arhivează documentele financiar-contabile

- Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei;

- Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine!

Salariu motivant;

tichete de masa; Publi24_1707478360

Vezi detalii pe www.romjob.ro

Anunțuri recomandate

Aplică rapid
Petroiu Mihaela

Vezi toate anunțurile
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ati atins limita de mesaje permise.

Pentru a putea trimite mai multe mesaje trebuie să vă validați numărul de telefon.

Validează telefonul
;
0