Petroiu Mihaela
Telefon validat
Arges Pitesti
Pe site din 25.07.2022
Ultima activitate 08.05.2024
- 4 anunturi
-
Statia PECO partener Rompetrol din Lunca Corbului angajeaza operatori GPL/lucratori comerciali, cu minime cunostinte Microsoft Office -word, excel ,disponibil sa lucreze in ture sa gestioneze corect si cu simt de raspundere carburantii si produsele din statie. Descrierea jobului: Responsibilitatile pentru aceasta pozitie sunt urmatoarele: -vanzare de combustibil si produse din magazinul statiei; -intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului; -intocmirea raportarilor si situatiilor solicitate; -buna comunicare cu clientii si gestionarea potentialelor neintelegeri aparute; -asigurarea curateniei si a ordinii in statia de distributie carburanti. Ca si beneficii iti oferim: salariu motivat; tichete de masa; program de lucru flexibil in ture
-
Daca esti orientat catre client, esti comunicativ, ai atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi in echipa, esti ceea ce cautam. Daca loialitatea, corectitudinea si seriozitatea sunt cuvinte pline de sens pentru tine, daca esti disponibil sa lucrezi in ture si daca poti gestiona corect si cu simt de raspundere carburantii si produsele din statie, esti ceea ce cautam. Daca ai minime cunostinte de Microsoft Office -word, excel si daca stapanesti la nivel de incepator limba engleza, esti ceea ce cautam. Avem nevoie de tine sa te alaturi echipei noastre si te asteptam cu drag. Descrierea jobului Responsibilitatile pentru aceasta pozitie sunt urmatoarele: -vanzare de combustibil si produse din magazinul statiei; -intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului; -intocmirea raportarilor si situatiilor solicitate; -buna comunicare cu clientii si gestionarea potentialelor neintelegeri aparute; -asigurarea curateniei si a ordinii in statia de distributie carburanti. Ca si beneficii iti oferim: - salariu motivat; - tichete de masa; - program de lucru flexibil in ture Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon: intre orele 08:00-16:00
-
DESCRIERE Rompetrol, punct de lucru Merisani, angajeaza lucrator comercial, disponibil sa lucreze in ture, sa gestioneze corect si cu simt de raspundere carburantii si produsele din statie. Candidatul ideal Esti ceea ce cautam daca: - Vrei sa te alaturi echipei noastre- te sustinem si ne implicam in dezvoltarea ta; - Esti orientat catre client, ai o atitudine pozitiva si esti comunicativ; - Iti place munca in echipa; - Ai disponibilitatea de a lucra in ture de zi, avand un program flexibil; - Esti loial, corect si serios. Descrierea jobului Daca te alaturi echipei, iti oferim urmatoarele beneficii: - Program de lucru flexibil in ture de zi, astfel incat sa ai timp si pentru prietenii si hobby-urile tale; - Venituri extra, peste salariul net, prin efectuarea orelor suplimentare rezultate din lucrul in ture; - Tichete de masa lunar, pentru extra venit si momente delicioase; - Bonus lunar acordat angajatilor in functie de vanzarile efectuate; - Nu se efectueaza ture de noapte; - Decontam transport. Responsabilitatile pentru aceasta pozitie sunt urmatoarele: - Vanzarea de combustibil si produse din magazinul statiei; - Intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului; - Buna comunicare cu clientii si gestionarea potentialelor neintelegeri aparute; - Asigurarea curateniei si a ordinii in statia de distributie carburanti.
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;