Specialist Customer Care and Content Editor - German Speaker!
Repostat automat
Specificații
Descriere
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea.
Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți.
Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00.
Descrierea jobului:
- oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport
- prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă
- verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora
- identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate
Ce ne dorim de la tine:
- Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții
- Să fii o persoană disciplinată
- Atenție la detalii și meticulozitate
- Să ai răbdare și să fii un bun ascultător
- Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile
- Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris
- Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook)
- Cunoștințe de operare în baze de date
Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
Publi24_1667560303
Vezi detalii pe www.romjob.ro
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!