Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Sunt interesat de această
proprietate intre datele

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Consultant clienti

Valabil din 12/5/2025 2:59:54 PM
Specificații
Numele companiei
STELMARK
Tip job
full time
Descriere

Rolul de Consilier Vanzari, la birou, presupune gestionarea tuturor interacțiunilor cu clienții, având ca obiectiv principal îmbunătățirea satisfacției acestora prin consiliere personalizată, monitorizarea constantă a feedback-ului și asistență activă în procesul de vânzare și post-vânzare.

Responsabilitati:

- Gestionarea Oportunităților și Consilierea Beneficiarilor Finali: Identificarea, înregistrarea și redirecționarea oportunităților către parteneri, contactarea și monitorizarea progresului cererilor beneficiarilor.

- Comunicarea cu clientii prin telefon, email, WhatsApp: Răspuns la întrebări, colectare feedback, generare de oportunități și menținerea unei comunicari eficientă.

- Preluarea Apelurilor și Mail-urilor: Răspunderea la apeluri și e-mailuri, redirecționarea acestora și generarea de oportunități de vânzare.

- Customer Care pentru clientii nostrii:

-Administrarea Distribuitorilor Noi: Evaluarea eligibilității distribuitorilor noi, pregătirea contractelor, crearea conturilor și urmărirea documentelor.

- Ofertare: Comunicarea și colectarea detaliilor ofertelor, configurarea și ofertarea, și menținerea legăturii cu clientii.


Pentru a face fata provocarilor si a-ti indeplini rolul cat mai bine ai nevoie de urmatoarele abilitati cheie:

- Comunicare excelenta verbala si scrisa cu clientii
- Empatie si abilitati de ascultare
- Organizarea informațiilor si colaborarea interna
- Intelegerea deplina a produselor noastre
- Organizarea zilnica a task-urilor
- Gestionarea si analiza datelor primite de la client
- Utilizarea programului CRM

Beneficii:

Daca ai aceste abilitati, sigur iti vei putea indeplini atribuitiile pe care le vei avea in cadrul firmei noastre , iar pentru asta vei avea urmatoarele beneficii:

- Contract de munca
- Bonusuri de performanta, lunare si trimestriale
- Buget de transport
- Condiții de muncă excelente cu un spatiu organizat, curat si incalzit
- Un program de lucru respectat
- Un loc de munca unde perfomantele sunt recunoscute.

ID anunț: 1759757051

Vezi detalii pe romjob.ro
Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV