Rolul de Consilier Vanzari, la birou, presupune gestionarea tuturor interacțiunilor cu clienții, având ca obiectiv principal îmbunătățirea satisfacției acestora prin consiliere personalizată, monitorizarea constantă a feedback-ului și asistență activă în procesul de vânzare și post-vânzare.
Responsabilitati:
- Gestionarea Oportunităților și Consilierea Beneficiarilor Finali: Identificarea, înregistrarea și redirecționarea oportunităților către parteneri, contactarea și monitorizarea progresului cererilor beneficiarilor.
- Comunicarea cu clientii prin telefon, email, WhatsApp: Răspuns la întrebări, colectare feedback, generare de oportunități și menținerea unei comunicari eficientă.
- Preluarea Apelurilor și Mail-urilor: Răspunderea la apeluri și e-mailuri, redirecționarea acestora și generarea de oportunități de vânzare.
- Ofertare: Comunicarea și colectarea detaliilor ofertelor, configurarea și ofertarea, și menținerea legăturii cu clientii.
Pentru a face fata provocarilor si a-ti indeplini rolul cat mai bine ai nevoie de urmatoarele abilitati cheie:
- Comunicare excelenta verbala si scrisa cu clientii - Empatie si abilitati de ascultare - Organizarea informațiilor si colaborarea interna - Intelegerea deplina a produselor noastre - Organizarea zilnica a task-urilor - Gestionarea si analiza datelor primite de la client - Utilizarea programului CRM
Beneficii:
Daca ai aceste abilitati, sigur iti vei putea indeplini atribuitiile pe care le vei avea in cadrul firmei noastre , iar pentru asta vei avea urmatoarele beneficii:
- Contract de munca - Bonusuri de performanta, lunare si trimestriale - Buget de transport - Condiții de muncă excelente cu un spatiu organizat, curat si incalzit - Un program de lucru respectat - Un loc de munca unde perfomantele sunt recunoscute.