Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Agenția de marketing și publicitate REVOLUTION Hub, angajează personal part time și full time.
Nu este job remote, se lucrează de la sediul firmei minim 2 zile săptămâna.
1. Agenți de vânzări - 3 posturi pentru fete (răspund la telefon, discuta cu clienții, negociaza și vând serviciile și produsele ...
deal candidate
University degree (Economics, preferably Accounting);
Experience in accounting would be a plus;
Good level of computer literacy in PC applications MS Office (Oracle will be a plus);
Problem solver, organized;
Ability to work in a team;
High attention to detail and accuracy.
Knowledge:
Knowledge ...
3000-8000lei luna Part Full
Descriere
Angajez Asistent Manager Personal Model
Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un ...
Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activitati zilnice de secretariat si protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
-Beauty salon
-Firmă recrutare forță de muncă
din Asia și construcții
Cerinte:
disponibilitate program flexibil
(FĂRĂ OBLIGAȚII)
persoana organizata, ...
Dezvoltator imobiliar angajează în
BUCUREȘTI-SECTOR 2
Secretar ă-agent ă vânzări
Permis cat. B
Cunoștințe imobiliare
4000 lei lună + 500 lei comision vânzare.
Puteti lăsa și CV pe wtsp!
Birou notarial, cu sediul în București, sector 2 (zona Mega Mall), angajează secretar secretară.
Sunt necesare cunoștințe de tehnoredactare, abilități de comunicare, spirit de echipă, responsabilitate, perseverență, dorință de a învăța.
Program de lucru
Luni-Joi 8,30-16,00
Vineri 8,30-13,00
Vă ...
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra!
Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne?
Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana:
- care sa lucreze ...
Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea ...
Candidatul ideal
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Atentie la detalii;
- Bune cunostinte operare calculator
- Persoana activa, comunicativa, amabila
Obligatii:
- Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate;
- Anunta eventualele modificari de program, ...
Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.
Anna Roman Brand angajează Asistent Manager!
Suntem în căutarea unei persoane organizate și proactive pentru un post full-time, de luni până vineri, între 8:30 și 16:30.
Responsabilități:
Preluarea comenzilor online
Emiterea facturilor și a AWB-urilor
Împachetarea coletelor pentru expediere
Ce oferim:
Program ...
SOCIETATE COMERCIALA ANGAJEAZĂ ASISTENT MANAGER SECRETARA CU CUNOSTINTE DE LEGISLATIE, CONTABILITATE , MANAGEMENT CU PERMIS DE CONDUCERE CAT.B. SALARIU 3.000 LEI, NET.
DORITORII SUNT RUGATI SA SUNE LA TEL. . NU RASPUNDEM LA MESAJE.
Cerinte:
Studii medii
Cunostinte operare PC (MS Office);
Exprimare corecta si coerenta;
Atitudine pozitiva, aptitudini organizatorice, spirit intreprinzator;
Persoana sociabila, meticuloasa, responsabila, serioasa;
Capacitate buna de comunicare si relationare
Engleza - nivel mediu
Descrierea ...
Anunț de angajare:
Service Auto către candidații interesați de poziția de secretariat
Căutăm un secretar(ă) dedicat(ă) și organizat(ă) pentru a se alătura echipei noastre la Service Auto. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, puteți gestiona cu ușurință sarcinile administrative și sunteți orientat(ă) ...
Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza:
ASISTENT MANAGER
Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de administrare , coordonare , comunicare si negociere.
- rabdator a si abil a sa asculte, sa intrebe si sa inteleaga activitatea sa zilnica
-capabil a sa compuna un email catre ...
Se caută asistent manager- 4000 lei
Permis categoria B;
Cunoaștere limba engleză;
Disponibilitate în weekend și uneori program prelungit;
Persoană organizata.
Agentie de turism angajeaza sofer, categoria B, experienta min. 3 ani si asistent manager secretara, cunostiinte de contabilitate primara, Microsoft OFFICE , PC, experienta min. 3 ani. CV la adresa de e-mail: ;
Asistentă Personală pentru Creatoare de Modă
Suntem în căutarea unei asistente personale dedicate și entuziaste pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești pasionată de modă și îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și creativ, te invităm să aplici!
Cerințe:
* Program full-time: 8 ore pe zi, ...