Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV

Sunt interesat de această
proprietate intre datele


Poți edita Cv-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Angajam asistent manager

Valabil din 08.10.2024 13:28:11
Repostat automat
Specificații
Numele companiei
OPTIMEAT SRL
Tip job
full time
Descriere

Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate,
- indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;
- asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului;
- programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator;
- tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii;
- gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii;
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail;
- actualizeaza baza de date;
- face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate;
- elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management;
- asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului;
- supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social;
- p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate;
- arhiveaz documentele in conditii de sigurant ;
- asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;
- manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea. Publi24_1696526896

Vezi detalii pe www.romjob.ro

Anunțuri recomandate

Aplică rapid
Ioana Chifan

Vezi toate anunțurile
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ați atins limita de mesaje permise.

Pentru a putea trimite mai multe mesaje trebuie să vă validați numărul de telefon.

Validează telefonul
;
-20% la încărcarea de credite - Promovezi și repostezi mai ieftin
Alege valoarea dorită și aplică codul
Încarcă credite la preț redus
0