angajez asistent manager/secretariat
Specificații
Descriere
Asistent manger & secretariat
Specificatii
Numele companiei ACCRC INTERNATIONAL
Tip job full time
Experienta experienta 1-3 ani
Salariu oferit 400 - 500 EURO
Locuri vacante 1
Descriere
Candidatul Ideal
- studii medii/superioare;
- cunoștințe minime SEAP (achiziții publice)
- abilități minime de vânzare & ofertare
- experiența pe un post similar constituie un avantaj
- cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook)
- persoană ambițioasă, loială, comunicativă, punctuală și organizată
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- prezență agreabilă, ținută și comportament adecvat (limbaj, vestimentație & reguli de politețe)
- atitudine pozitivă și pro activă;
- capacitate de a respecta termene limită abilități de organizare,
- sistematizare și atenție la detalii
- cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj
Descrierea jobului
- execută activități specifice de secretariat
- preia apeluri telefonice, preia și transmite mesaje telefonice
- oferă informații și lămuriri solicitanților
- elaborează și redactează corespondența
- ține evidența documentelor și a arhivei
- se implică și oferă suport în activitatea derulată de manager
- asigură suportul în vederea efectuării comenzilor de consumabile și de echipamente
- primește si redirecționează apelurile/mesajele telefonice, fax si e-mail;
- expedierea corespondenței prin email și curier rapid
- întâmpinarea vizitatorilor și angajaților într-o maniera prietenoasă și profesională
- redactarea documentelor, realizarea corespondenței electronice (email/fax) alte sarcini trasate, în limita competențelor
Publi24_1650358035
Vezi detalii pe www.romjob.ro
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!