Manager zona Call-Center, salariul 4.000 lei + tichete!
Specificații
Descriere
Cerințe:
Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj);
Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate;
Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa;
Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare;
Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor;
Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii;
Bune cunostinte de lucru in Word si Excel;
Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari.
Condiții:
Salariu motivant + tichete de masa;
Contract de munca pe perioadă nedeterminată;
Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale.
Responsabilități:
Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine;
Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile;
Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine;
Intocmeste raportarile interne;
Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei;
Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine;
Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor;
Participa la preluarea apelurilor telefonice;
Realizeaza sarcinile de inchidere zi. Publi24_1711973664
Vezi detalii pe www.romjob.ro
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!