Manager Administrativ
Specificații
Descriere
CANDIDATUL IDEAL:
Experienta relevanta intr-o pozitie de coordonare management
Foarte bună cunoaștere și înțelegere a businessului in care activează (furnizori, tipuri de servicii proiecte)
Cunoștințe financiare și de business
Cunostinte limba engleza
Permis de conducere cat. B
Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office
Experiență în gestionarea de proiecte complexe, cu bugete mari
Orientare spre rezultate
Capacitate de prioritizare si previzionare a task-urilor
Abilitati foarte bune de comunicare
Capacitatea de a-si asuma responsabilitatea propriilor decizii
Gandire analitica si capacitate de sinteza
Initiativa
Persuasiune
Diplomatie
Atitudine pozitiva in rezolvarea problemelor
Capacitatea de a motiva echipa in vederea atingerii obiectivelor
DESCRIEREA JOBULUI:
Asigura administrarea cladirilor si a terenurilor aferente
Organizeaza, coordoneaza si se implica in toate activitatile care tin de investitiile in construirea de cladiri, amenajari, spatii inchiriate
Initiaza, obtine aprobarile si asigura executarea lucrarilor de reparatii curente, igienizari si intretinere in spatiile companiei
Asigura derularea contractelor de utilitati, reparatii, aprovizionare cu produse si materiale consumabile in bune conditii
Coordoneaza activitatea de arhivare la nivel de companie astfel incat sa fie indeplinite cerintele legale
Organizeaza, coordoneaza si controleaza modul in care este asigurata curatenia in interiorul cladirilor si in exteriorul acestora
Monitorizeaza si coordoneaza executia lucrarilor de revizie, intretinere si reparatii a parcului de masini
Coordoneaza si se asigura de exploatarea în condiţii optime a instalaţiilor de aer condiţionat, centralelor şi aparatelor telefonice fixe şi mobile
Solicită firmelor cu care sunt încheiate contracte de service, intervenţii atunci când este cazul şi urmăreşte respectarea programelor de revizii
Identifica nevoile de reparatii si de amenajari si face propuneri in acest sens superiorului direct
Urmareste derularea la termen a comenzilor si contractelor incheiate
Avizeaza si supervizeaza activitatea de colectare a deseurilor industriale si neindustriale, de evacuare, de depozitare si de predare a acestora spre valorificare
Se asigura ca s-a realizat aprovizionarea din timp pentru tot personalul societatii cu rechizitele si celelalte consumabile, precum si echipamentele necesare desfasurarii activitatii in bune conditii
Fundamenteaza si intocmeste documentatiile pentru bugetul de venituri si cheltuieli si planul de investitii
Se asigura de respectarea standardelor de control intern managerial si a procedurilor operationale in departamentul coordonat
Realizeaza evaluarea anuala a performantelor angajatilor din subordine cu respectarea procedurii de evaluare a performantelor
Intocmeste graficele lunare cu programul de lucru si pontajele angajatilor din subordine
BENEFICII OFERITE:
Pachet salarial motivant + sporuri
Posibilitatea dezvoltarii profesionale
Abonament la o retea medicala private
Tichete de masa
Prime in functie de performanta , prime de sarbatori Publi24_1709642929
Vezi detalii pe www.romjob.ro
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!