Salut!
Sunt Simona, un asistent virtual dedicat, gata să sprijinesc afacerea ta să fie mai eficientă și organizată. Ofer servicii personalizate pentru a răspunde nevoilor tale, inclusiv:
- Gestionarea e-mailurilor și comunicării
- Planificarea întâlnirilor și organizarea programului
- Crearea și gestionarea ...
Restaurant din Zona Nordului, cautam pentru colaborare o fata tânără și cu aspect fizic placut pentru poziția de hostess, recepționeră și asistenta manager.
Programul este flexibil, poate fi full time sau part time. Experienta sau studiile nu contează, se oferă training.
Salariu zilnic între 500 și ...
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza Consilier juridic in domeniul constructiilor, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 2 ani.
Responsabilitati:
- acorda asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a societatii (redactare ...
Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare:
1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18;
2. administrator bloc / casier, program 14-22;
3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22;
Acceptam si pensionari.
Persoanele cu experienta in domeniu au un ...
Vand afacare cafenea florarie vappy cadouri in zona apraratori patriei in incinta kaufland pe str turnu magurele 70-90
Afacarea este recent deschisa dar din lipsa de timp numai ma pot ocupa
se da complet mobilata exact ca in poze
Afacerea se da cu firma ne platitoare de tva
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri!
Mesajele primite nu vor fi luate in considerare!
FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV
Candidatul ideal:
- Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj);
- Experienta acumulata ...
DESCRIERE
AEK Security angajeaza agenti securitate sefi tura dispeceri pentru obiective situate in Bucuresti
Candidatul ideal:
Studii medi,
Atitudine civilizata si responsabila,
Capacitate de comunicarea,
Oferim:
Contract de munca pe perioada nedeterminata,
Mediu de lucru profesional,
Un loc ...
Firma de construcții angajează secretara cu experiență anterioară
Salariu: de la 3500 lei net
Program de lucru: luni-vineri 09-17
Constituie avantaje: experiența anterioară în firmă de construcții, cunoștințe contabilitate primară, aptitudini organizatorice și de lucru autodidact
Pentru programare pentru ...
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre.
Cerinte:
- studii ...
Birou notarial Lupsa Lucian Simion cu sediul in Mun. Bucuresti, B-dul Constantin Brancoveanu nr. 85A, sector 4 angajeaza secretara/operator calculator
EXPERIENTA de minimum 1 an intr-un birou notarial este OBLIGATORIE!
Candidatul ideal
- O buna cunoastere a ceea ce inseamna activitatea notariala, a ...
Societati de productie-Print Digital
Angajam pentru secretariatul societatii.
Cerinte:-Bacalaureat.
Contract pe perioada nedeterminata. Full-time.
Salariul Net : 4000 lei.
Program: Luni-Vineri 08.30-16.30
Persoanele interesate pot atasa CV ,cu nume si prenume, fotografie
si numar de contact.
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie.
Abilități foarte bune în relațiile cu publicul;
Cunoștințe foarte bune de limba română;
Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate;
Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare ...
Firma de avocatura si imobiliare cauta asistent de calatorie pentru calatorii de afaceri, vizite la clienti si companii, vizite la proprietati din strainatate si Romania .Plata se va face pe calatorie sau servicii efectuate.
Aegis Enterprise SRL , cu sediul in SBd. Libertatii, nr. 12, bloc 113, scara 3, etaj 5, ap. 62 sector 1, Bucuresti, avand CUI 31980370 si J40 8596 2013, scoate la concurs postul
- administrator societate comerciala cod COR 241111 - 1 post
Selectia va avea lor pe baza CV-urilor, joi, 19.09.2024 . CV ...
Cerinte candidat:
- Abilitati comunicare si organizare .
- Seriozitate, corectitudine si responsabilitate
- Cunostiinte operare MSOffice, navigare Internet
- Cunostiinte de contabilitate primara constituie un avantaj
Descriere Job:
- Va gestiona baza de date a clientilor societatii ;
- Va mentine si ...