Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Experienta minim 6 luni pe un post similar;
- Cunostinte de limba engleza-nivel mediu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- ...
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
CERINTE
- Studii superioare in domeniul tehnic
- Buna capacitate de relationare
- Bune abilitati de comunicare si negociere
- Cunoștințe solide despre echipamentele HVAC, electrice si automatizare (chiller, pompă de căldură, ventiloconvector, rooftop, unitate de condensare)
- Abilități de operare ...
S.C. DIPLON S.R.L., angajeaza director societate comerciala, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga, 8 ore zi, salariu brut de 12.820 lei. Cerinte de ocupare a postului : cunoasterea limbii engleze.Activitatea se va desfasura la sediul societatii din Bucuresti, Sector ...
Vopsim orice tip de tablă pe acoperisuri la case vile biserici, structuri metalice, garduri, porți și alte suprafețe.
Materialul pe care il folosesc se numește Protecta 3in1 sau Oskar si conține:
- spuma de zinc
- întăritor
- deruginol
Avem o gama variata de culori precum: maro(ciocolatiu), rosu, ...
Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unui Asistent Manager talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău.
Responsabilități:
Gestionarea eficientă ...
Detinator de atestat Manager Transport marfa si Persoane cu peste 10 ani de experiență, ofera prestări servicii ipentru obtinerea licentei si copiei conforme.
Informatii la telefon sau WhatsApp!
Agentie imobiliara angajeaza Asistenta manager - Secretara, cu sau fara experienta.
Program flexibil part time sau full time.
Salariu: - 7200 lei + bonusuri.
Domnisoara va lucra direct cu managerul general, care este un barbat de 36 de ani, discret, serios, generos.
Se cauta o fata tânără, inteligenta, ...
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara.
Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
Restaurant din Zona Nordului, cautam pentru colaborare o fata tânără și cu aspect fizic placut pentru poziția de hostess, recepționeră și asistenta manager.
Programul este flexibil, poate fi full time sau part time. Experienta sau studiile nu contează, se oferă training.
Salariu zilnic între 500 și ...
Agentie imobiliara angajeaza Secretara - Asistenta manager cu sau fara experienta.
Program flexibil part time sau full time.
Salariu: - 7200 lei + bonusuri.
Domnisoara va lucra direct cu managerul general, care este un barbat de 36 de ani, discret, serios, generos.
Se cauta o fata tânără, inteligenta, ...
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana.
Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri
Salariu: 4000 - 4500 lei in mână + comision.
Cerințe candidatului:
vorbit fluent limba romana, ...
Om de afaceri in domeniul managementului financiar, discret, elegant si generos, 37 de ani, caut pentru colaborare o tanară cu sau fără experiență pentru 2 zile săptămânal când vin în Bucuresti.
Post oferit: secretara, asistenta manager, manager adjunct. In functie de experienta si capacitate. Cu timpul ...
Bar & Restaurant din Centrul Vechi, angajam hostess și asistenta manager.
Program lejer și flexibil.
Salariu 5000 - 8000 de lei în mana.
Se cauta o fata tanara (18 - 30 de ani), plăcută, open minded, fără obligații, aspect fizic placut, care își dorește o situatie financiara bună.
Posibilitate și ...
Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activități zilnice de secretariat și protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
Cerințe:
- disponibilitate program flexibil
(FARA OBLIGATII)
Ce oferim:
- pachet salarial motivant
- bonusuri de performanță
- training-uri și posibilitatea ...
Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activități zilnice de secretariat și protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
Ce oferim:
- pachet salarial motivant
- bonusuri de performanță
- training-uri și posibilitatea de dezvoltare personală
- contract pe perioada ...
Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.
CERINȚE
experiență de minimum 3 ani într-un birou notarial este obligatorie;
studii superioare, absolvent ă al a Facultății de drept reprezinta un avantaj
excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate ...
- efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare informare
- borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale
- obținerea certificatelor de atestare fiscală
- pregătirea documentelor ...