Gabriel
Ilfov Domnesti
Pe site din 07.02.2020
Ultima activitate 02.05.2024
- 46 anunturi
-
178 EUR
MERCEDES BENZ Viano 639 din 09-2003 - pana 11-2014 MERCEDES BENZ Vito 639 din 09-2003 - pana 10-2014 Arcuri auxiliare, suplimentare Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 157 euro pe set
-
Vânzătorul oferă serviciul livrare cu verificare colet și permite deschiderea coletului înainte de plata pentru acest produs.
Află cum >>Arcuri --- Cross Country --- Dacia Duster
412 EURArcuri --- Cross Country ---- au rigiditate progresiva si sunt capabile sa suporte pana la 30 % mai multa sarcina fata de arcurile normale. In componenta kit-ului sunt 4 arcuri care inlocuiesc arcurile originale. Inalta masina cu 30 mm pe fata si cu 30 mm pe spate. Ideale pentru locuri accidentate sau excursii off road. Pentru masini pana in 2018 sunt disponibile numai pe varianta 4x4.
-
Vânzătorul oferă serviciul livrare cu verificare colet și permite deschiderea coletului înainte de plata pentru acest produs.
Află cum >>Arcuri auxiliare Fiat Doblo , Opel Combo - doar pentru marfa ( cargo )
192 EURFIAT Doblo 263 2002-2010 OPEL Combo D 2002-2012 Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei; • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție; • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile; • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 169 euro pe set.
-
Vânzătorul oferă serviciul livrare cu verificare colet și permite deschiderea coletului înainte de plata pentru acest produs.
Află cum >>Arcuri fata HD Power Citroen Jumper , Fiat Ducato, Peugeot Boxer
435 EURArcuri Heavy Duty Power Springs , nu arcuri auxiliare . Inlocuiesc arcurile originale ale masini. Pentru auto din 2006 - prezent Sustin greutate mai mare (pana la 30 % - 40 % ) fata de arcurile uzuale. Foarte utile cand masina " se lasa de fata". Cu arcurile performante de la MAD autovehiculul dvs. se pastreaza garda la sol asemeni celei originale , chiar si complet incarcata, ramanand in acelasi timp sigura si confortabila de condus cu / fara incarcatura. Maximizarea incarcaturii pe masina. Ridica garda la sol cu 2-3 cm cand masina este incarcata la maxim. ( FATA ) Pastrarea confortului cand masina este neincarcata. Nu se dau gauri si nu afecteaza garantia masini.. Se pot monta in orice service auto. Prevazute cu kit-uri de instalare, in functie de modelul masinii. Aprobari TUV. Pentru puntea FATA. Se pot aduce la comanda arcuri pentru toata gama de autoturisme si vehicule comenciale usoare. Nu ezitati sa ne contactati.
-
163 EUR
Arcuri auxiliare, suplimentare .Transporter T5 Maximizarea incarcaturi pe masina. HV-198075 Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 144 euro pe set
-
Vânzătorul oferă serviciul livrare cu verificare colet și permite deschiderea coletului înainte de plata pentru acest produs.
Află cum >>Arcuri auxiliare, suplimentare Dacia DOKKER , MCV, LODGY
158 EURArcuri auxiliare, suplimentare Dacia MCV, LODGY si DOKKER. Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 140 euro pe set
-
159 EUR
Arcuri auxiliare, suplimentare Sharan , Tiguan , Touran , Seat Alhambra , Altea , Altea , Leon , Toledo, Ateca Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 139 euro pe set
-
107 EUR
Arcuri auxiliare, suplimentare VOLKSWAGEN T3 T4 Caravelle. Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 105 euro pe set
-
443 EUR
Arcuri auxiliare, suplimentare Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 395 euro pe set
-
296 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: FK037T306ZW Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Se emite factura !!!
-
334 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: FK021T134ZV Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Sunt disponibile si arcuri Super Heavy Duty ECHIVALENT cu arc normal + 1 foie suplimentara Se emite factura !!!
-
90 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Arc fata transversal cu 1 foaie Weweler Iveco Daily cod oe: 500340499 500389157 504006739 504279571 F011T349ZA70 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
198 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Arc spate 2 foi Fiat Ducato Citroen Jumper Peugeot Boxer CITROËN - JUMPER X250 (>2006) FIAT - DUCATO X250 (>2006) FIAT - DUCATO X290 (>2014) PEUGEOT - BOXER 2006 / X250 cod oe: 1355336080 1355336080 F011T500ZA75 s=0 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
138 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia FORD - TRANSIT (2006-2012) cod oe: 1388233 1478217 1512411 1684754 1721784 6C115560GB 6C115560GC 6C115560GD 6C115560GE 6C115560GF F037T272ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
281 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: A011T534ZB02 A011T534ZB03 Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Se emite factura !!!
-
321 EUR
Arc spate lamelar pentru Nissan Navara D22 cod original 55020VK31A . Latime 60 mm, Numarul arcurilor foi 2+2, L1/L2 565 / 635 mm
-
283 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia NISSAN - NV400 X62 >2010 OPEL - MOVANO 2010 RENAULT TRUCKS - MASTER3 2010 PH1 X62 RENAULT TRUCKS - MASTER3 2014 PH2 X62 cod oe: 550200016R 5502000Q0K 7485123995 F046T200ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
195 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Arc spate 7 foi Iveco Daily 35C cod oe: 504048793 504049626 504119088 504131202 A011T400ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
229 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: AK011T094ZF Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Se emite factura !!!
-
260 EUR
Foile de arc WEWELER sunt reproiectare sa se potriveasca la anumite modele de autovehicule si pentru scopuri precise. Asta inseamna ca in ciuda asemanarilor mari intre arcuri exista riscul sa ofere confort mai putin , posibilitate de incarcare si stabilitate diminuate si nu in ultimul rand durata de viata scazuta.
-