Smartemp
Telefon validat
Bucuresti Sector 4
Pe site din 09.11.2020
Ultima activitate 07.05.2024
- 4 anunturi
-
Specialisti Suport Tehnic. Programul de lucru - in ture de 8 h, dupa cum urmeaza: 22: . Regim de lucru: hybrid; 2 zile remote si 3 zile de la sediul de pe Calea Victorie, sector 1, Bucuresti. Activitatea consta in a oferi suport tehnic pentru clientii juridici ai companiei, aplicand cunostintele de specialitate, pentru a raspunde solicitarilor acestora si a rezolva problemele in timp util. Candidiatul ideal: -studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; -experienta anterioara in call center constituie un avantaj; -cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel) la nivel mediu; -cunoştinţe de hardware (componente, periferice) la nivel mediu; -capacitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT, IP; -atitudine pozitiva; -bune abilităţi de comunicare si de ascultare; -cunostinte de limba engleza-nivel conversational.
-
Suntem in cautarea de 1 Gestionar depozit pentru o importanta companie distribuitoare de echipamente IT. Locatie: Popesti Leordeni. Cerinte: Persoana organizata si disciplinata; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de baza operare PC. Responsabilitati Realizari Receptia corecta a marfurilor; Asigura eliberarea produselor din stoc numai pe baza de documente si intocmeste certificatele de garantie; Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pentru transportul in provincie (raspunde de acuratetea adreselor postate pe colete); Intocmeste borderoul pentru transport; Completeaza pe calculator si printeaza documentele de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate; Presteaza orice alta activitate care are legatura cu depozitarea, manipularea si gestionarea marfurilor. Beneficii Bonus de performanta Decontarea transportului Tichete de masa
-
Smartemp recruteaza pentru clientul sau, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Reprezentanti Servicii Clienti Business. Regim de lucru hybrid: se lucreaza atat remote, cat si de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. Candidatul ideal: - Locatie stabila in Bucuresti; - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; - Cunoasterea limbii engleze. Ce vei face? Te vei ocupa de preluarea solicitarilor venite din partea clientilor persoane juridice, prin apel e-mail fax online, pentru transmiterea de informatii si rezolvarea situatiilor, precum si de vanzarea reactiva a serviciilor companiei conform standardului de performanta agreat si a obiectivelor stabilite de departament. Ce iti oferim noi? Un pachet salarial atractiv, iar in functie de implicare, te rasplatim cu bonusuri de performanta; Tichete de masa; Posibilitatea de a lucra atat din confortul propriei locuinte, cat si de la birou, unde vei face parte dintr-o echipa de specialisti; Posibilitate de dezvoltare profesionala personala
-
Suntem in cautarea unui lucrator depozit pentru clientul nostru, o companie specializata in distributia de componente IT. Locatia depozitului este in Popesti-Leordeni, iar programul de lucru este de 8 ore pe zi, in intervalul orar 10:30-19:00. Printre responsabilitati, se enumera: receptia corecta a marfurilor; ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii, privind transportul in provincie a coletelor; completarea si verificarea pe calculator a documentelor de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate. Cerinte: Seriozitate; Responsabilitate; Implicare; Cunostinte de baza operare PC; Pachet salarial: Salariu net de 3162 ron net; tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare; bonus de performanta dupa primele 3 luni; decontarea transportului sau transport asigurat de angajator; Pentru mai multe detalii, ne puteti scrie pe WhatsAppp, la numarul de telefon .