Roiu Cristian
Iasi Iasi
Pe site din 09.01.2024
Ultima activitate 27.04.2024
- 4 anunturi
-
9 800 EUR
- Motorizare 1.6 TDI 120CP; - Cutie manuala; - Import germania 2020; - ABS + ESP - Sistem monitorizare presiune pneuri; - Airbag-uri fata (sofer + pasager), laterale fata si cortina fata spate; - Volan învelit în piele, reglabil, multifunctional; - Scaune față încălzite cu reglaj lombar și masaj; - Încălzire suplimentară automată (se activează la temperaturi sub 4 C) - Cotiera centrala fata culisanta, reglabila si cu spatiu depozitare spate; - Bancheta rabatabila sistem ISO-FIX; - Priză de 12 V în portbagaj; - Senzori de parcare; - Privacy Glass (geamuri spate foliate); - Geamuri electrice; oglinzi reglabile electric și incalzite; - Faruri cu spalatoare și lumini de zi LED; Stopuri LED; - Frână de parcare electrica, inclusiv funcție de auto-hold; - Climatronic AC; torpedoul refrigerat; - Tableta (touchscreen); - Plafon panoramic acționat electric; - Senzori parcare fata spate cu afisaj; - Conexiune USB si Bluetooth (car-kit); - Pilot automat adaptiv (distronic); - Sistem start-stop cu posibilitatea dezactivarii din buton; - Carlig remorcare retractabil; - Jante aliaj r16 cu cauciucuri de iarna vara; - Norma de poluare Euro 6 - fara Adblue; - 2 chei cu telecomanda; - Revizii regulate la 10 000 km cu istoric și facturi emise de service. - Nu necesita nici o investitie in viitorul apropiat.
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
450 RON
Scaun auto Ferrara de la Coletto - primul scaun care creste odata cu copilul dvs. Scaun auto pentru copii intre 15-36 kg; Caracteristici scaun auto copii Ferrara Coletto: Instalarea scaunului in masina se face rapid si in conditii de siguranta. Design modern si sportiv. Partea de sezut a scaunului este realizata dintr-un material special ce confera modelului o caracteristica importanta mai ales la drum lung: confortul copilului dumneavoastra. Spatarul scaunului se inclina dupa bancheta masinii. Spatarul scaunului Ferrara Coletto se poate regla dupa inaltimea copilului avand 4 pozitii si totodata cand copilul dvs creste se si lateste pentru a nu sta inghesuit intre lateralelel scaunului Tapiteria este confectionata dintr-un material moale si placut la atingere ce lasa pielea bebelusului sa respire fiind totodata si antialergic. Tapiterie detasabila si usor de spalat. Important: pozitionarea scaunului se face cu fata inspre directia de mers. Accesorii incluse: Tetiera Husa Caracteristici speciale: Spatar reglabil Categorie de greutate: (15-36 kg) Culoare: Gri Greutate produs (Kg): 4-5 kg Sistem siguranta: ISOFIX sau Centura 5 puncte Tip montare: Forward facing Scaunele sunt în stare foarte bună. Au fost folosite foarte puțin. Preț pe bucată 450 lei ( scaun + un înălțător)