Motor pentru bicicleta
Descriere
Motor LOHMANN 18 cmc.tip Diesel ! Da, optsprezece cmc. Fabricatie Germania 1953.
Se ataseaza pe o bicicleta obisnuita. Roata spate a bicicletei este antrenata prin frictiune de o roata speciala de la partea posterioara a motorului.
Viteze de deplasare este data de comanda manuala la ghidon.
Principiul de functionare al acestui motor este cel al motoarelor cu aprindere prin comprimare .Nu are pompa de injectie ci alimentarea cilindrului motor se face cu un sistem ingenios roto-translational (miscare elicoidala) prin care se face varierea volumului camerei de ardere.
Este o piesa istorica a tehnicii moto germane. Face obiectul atentiei colectionarilor de raritati tehnice , fiind rar intalnit ,data fiind perioada scurta de fabricatie (1950-1953)
Date tehnice: sursa Internet
Combustibilul este special, un amestec de 1 parte motorina, 2 parti petrol si 4 parti parafina, la care se adauga ulei 2T (de amestec) in proportie de 20 g/litru. Experienta unor utilizatori a aratat rezultate bune si utilizand drept combustibil un amestec de kerosen cu ulei 2T, iar dupa unii ar functiona si cu ulei comestibil (ca si automobilele Diesel cu injectie common rail)
Alezaj=28 mm, cursa=30 mm, piston cu 3 segmenti, consum 420 g/CPh, putere nominala 0,8 CP la 8700 rot/min, cuplu motor =2,9 Nm la 3000 rot/min, raport de compresie variabil =8,5:1 pana la 12,5:1
Dati click in dreapta sub nume si vedeti toate anunturile mele. Publi24_17248197
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!