Anunturi
Secretariat - Relatii publiceCategorii
Judete
- Bucuresti (164)
- Cluj (72)
- Timis (48)
- Iasi (23)
- Brasov (17)
- Ilfov (16)
- Constanta (15)
- Bihor (12)
- Prahova (11)
- Bacau (8)
- Sibiu (8)
- Arges (6)
- Maramures (6)
- Mures (6)
- Botosani (5)
- Vaslui (5)
- Dolj (4)
- Satu Mare (4)
- Arad (3)
- Bistrita-Nasaud (3)
- Buzau (3)
- Galati (3)
- Giurgiu (3)
- Mehedinti (3)
- Suceava (3)
- Vrancea (3)
- Braila (2)
- Neamt (2)
- Alba (1)
- Calarasi (1)
- Dambovita (1)
- Hunedoara (1)
- Ialomita (1)
- Olt (1)
- Teleorman (1)
- Valcea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Activitati de secretariat si protocol: preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea de fax si e-mail, distribuirea corespondentei pe departamente, urmarirea comenziilor de la partenerii de afaceri, prelucrarea si introducerea comenzilor de la clienti, centralizarea rapoartelor, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor; actualizarea bazei de date-documente; asigurarea suportului administrativ pentru departament; traducerea documentelor; cereri de transport marfa; awb. Activitati de operare PC: ofertare, contactare/comenzi clienti, contracte/comenzi furnizori interni/externi si relationare, urmarire comenziintocmirea contractelor de munca si asigurarea la zi a dosarului de personal; realizarea de traduceri pentru etichete si manualele produselor, traduceri pentru importuri, relationare cu vama intocmirea situatiilor solicitate. Telefon: 0799904275; 0214360006. E-mail: Activitati de sortare, aranjare, indosariere acte contabile, operare documentelor primare in programul de contabilitate; introducerea si prelucrarea retetelor de poductie in programul de contabilitate; realizeaza rapoartelor pe situatii financiar contabile din soft si prelucrarea lor in excel sau word; arhivarea documentelor financiar-contabile. CERINTE: • Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; • Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; gandire logica, memorie, meticuloasa, ordonata, atenta, capacitate de analiza si sinteza; • Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); • Persoana serioasă, organizată, responsabilă, motivată, cu inițiativă, orientată către obținere de rezultate; • Capacitate de lucru în echipă, de comunicare și relaționare foarte bună, rezistentă la efort, disponibilitate pentru lucru peste programul normal atunci când sarcinile de serviciu o impun, și capacitate de a munci în condiții de stres; • Corectitudine și loialitate față de companie, adaptabilitate și flexibilitate Cunostinte de limbi straine: engleza (scris – foarte bine, vorbit – foarte bine,citit – foarte bine). Absolventa de studii superioare. (management, comunicare, drept).
-
Promovat
Candidatul ideal Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Te asteptam sa te alaturi echipei noi de suport clienti! Daca: Cunosti italiana la nivel avansat ( C1, scris si vorbit) Detii cel putin diploma de bacalaureat Esti disponibil pentru program in ture de zi + noapte L-D) Ai cunostinte bune pachet Microsoft Office Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de clienti Preluarea telefonica a solicitarilor clientilot in limba italiana Rezolvarea situatiilor vis-a-vis de cardurile bancare ale clientilor (blocare, deblocare, analiza tranzactii). Nu se cere experienta. Se asigura training platit! Beneficii: Decontarea transportului Bonuri de masa Bonus lunar Bonus anual Sporuri de noapte si de weekend Spor ore suplimentare etc.
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Afumati Linia de centura dreapta Nr.92 in incinta Su-Market Stand D26 , care se ocupa cu distributie de fructe si legume pe HORECA Cerinte post : – persoana sociabila cu abilitati de comunicare, relationare umana, fire proactiva; -persoana dornica de a invata lucruri noi - personalitate placuta; - adept al lucrului in echipa - atentie distributiva si simt al responsabilitatii. - atentie la detalii - experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj Cunostiinte tehnice: - cunostinte de operare calculator - Microsoft Office - Excel, Word, Outlook - cunostiintele despre programe de gestiune constituie un avantaj Responsabilitati : - listeaza si elibereaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati; -Organizeaza actele contabile ale companiei. -colaboreaza cu expertul contabil pentru intocmirea documentatie de inchidere de luna. Beneficii: – salariu motivant (negociabil in functie de gradul se specializare); - mediul de lucru placut; Suntem interesati de colaborari pentru perioade lungi de timp. Pentru mai multe detalii despre acest post ne poti contacta la numarul de telefon: 0738773766 Salariu net : 3000 de lei
-
Promovat
Daca esti o fire sociabila,ai o atitudine pozitivă si iti place sa lucrezi cu oameni,si consideri ca ai abilități in vanzari.Te asteptam in echipa noastra pentru postul de recepționara Trimite CV catre
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 50 / 20
-
Angajez pensionara activa,inteligenta,eleganta pentru munca de birou,preferabil far ...
-
Pentru Diva Studios Central angajam suport model. Oferim: - Conditii salariale competitive; ...
-
Societate, angajeaza asistent manager, cunostinte contabilitate, operare PC, ordonat ...
-
Se cauta o fata care are timp 2 ore/zi pt promovare anunturi pe internet.Experient ...
-
secretara, asistenta personala pt servicii personale de relaxare conditii: persoan ...
-
nu se cere experienta. conditiile sunt legate de implicare, discretie si continuitat ...
-
colaborare.part-time. cateva ore saptamanal.varsta si studiile nu sunt criteriil ...
-
colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila ...
-
Agentie imobiliara, angajeaza broker imobiliar de sex feminin,cu sau fara experient ...
-
Angajam operator calculatoare si persoana pentru secretariat. Conditii cunostint ...
-
Soala particulara din Manastur angajeaza cu program de 4-8 ore persoana care ...
-
Angajez secretara personala,varsta maxima 37 de ani,aspect fizic placut,open minde ...
-
Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afar ...
-
Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire l ...
-
om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relational ...
-
BIATRANS ANGAJEAZA DISPECER MARFA Persoana comunicativa, rezistenta la stres, capabil ...
- Salveaza cautarea