RON | EUR
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal pentru aceasta pozitie trebuie sa detina bune cunostinte operare PC - Microsoft Office (Word, Excel), Internet si gestionare baze de date, abilitati de comunicare si relationare, sa fie disponibil pentru deplasari si program prelungit. Sa detina capacitatea de a acumula informatii noi intr-un ritm alert. Sa fie o persoana organizata, flexibila, orientata catre rezultate imediate, cu o atitudine pozitiva si prezenta agreabila. Permis de conducere Cat B, experienta minim 2 ani Responsabilitati: Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Dezvoltarea intensiva si mentinerea unei baze de date de clienti la nivel regional Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora: Intocmirea de diverse rapoarte periodice. Beneficii: Se asigura partea de instruire initiala si training-uri periodice, oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, care-si extinde activitatea in permanenta. Salariu motivant +bonusuri. Autoturism si telefon. Descrierea companiei: broker de asigurari CV+foto la adresa de e-mail: [email protected]

    Repostat automat
  • Firma internationala de proiectare imobile caut secretara cu cunostiinte minime in domeniu, dar cu abilitati bune de comunicare in limba germana si comunicare mediu in limba engleza. Detinere de permis de conducere constituie un avantaj. Se ofera training in domeniu, salar atractiv, posibilitate de dezvoltare pe plan profesional. Program de lucru 5 zile/sapt. in 2 schimburi. CV urile se pot transmite pe adresa de mail [email protected] Ofer si cer multa seriozitate!!

    Repostat automat
  • Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la [email protected]

    Repostat automat
  • Ce asteptari avem de la tine? Cunostinte operare calculator Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni Bune abilitati de comunicare, negociere, orientare catre rezultate, perseverenta si persuasivitate Experienta in vanzari de asigurari constituie un avantaj Studii medii - studiile superioare constituie avantaj Ce iti oferim? Beneficii financiare Finantare 1000 ron/luna, fara target, pentru agentii de asigurari cu experienta Grile de comisionare progresiva, care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii desfasurate Investirea ca membru al clubului intern de performanta Bonusuri lunare, trimestriale, semestriale si anuale Reduceri importante la achizitionarea produselor si serviciilor de asigurare, in functie de treptele de cariera atinse Beneficii non-financiare Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni “mentor” sau manager de agentie, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfasori Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregatire profesionala (gratuit) din ce in ce mai complexe , in functie de performantele obtinute Schimbul de experienta cu colegii din echipa Canalului Specializat din intreaga tara Participarea la evenimente dedicate fortei de vanzari, organizate de companie Recunoasterea si promovarea performantei tale la nivel national Cea mai completa si complexa oferta in domeniul pregatirii profesionale (gratuit) prin participarea la traininguri specifce Succesul apartine celor care indraznesc!

    Repostat automat
  • Sala de sport si remodelare corporala angajeaza o tanara cu sau fara experienta,open-mind pentru postul de asistent manager.Programul este full time ! Asteptam un cv pe [email protected] ! Salariu atractiv plus bonusuri ! Multumim anticipat !

    Repostat automat
  • Ne marim echipa, vino la un interviu! Daca ai experienta in acest domeniu, te asteptam! Activitati: - preluare de documente de la clienti - ridicare si depunere documente la OCPI - consultanta - masuratori pentru apartamente in vederea inscrierii in cartea funciara Cunostinte de AutoCad, BrisCad si intocmire de documentatii cadastrale reprezinta un avantaj. Permis de conducere - categoria B (obligatoriu) Trebuie sa ai comunicare foarte bune, atentie la detalii, organizare. Salariu motivant, bonusuri, masina de serviciu, telefon, program luni-vineri - 9-17 Contact - Cristina Manole - 0771474405

  • Persona responsabila ,punctuala , atitudine pozitiva , cu initiativa in promovare tipuri de abonamente si oferte aferente, cu aspect fizic placut si dornica de afirmare in domeniu , avand dorinta de afirmare-.exclusiv pentru fete ! -programul este de 8-9 ore pe zi , contract de colaborare, bonusuri si facilitati gratuite la tipurile de servicii din club ! Asteptam un CV cu POZA pe adresa de mail de la Olimpic Gym . -salariu -1200 lei . ( in functie de experienta ) cu posibilitatea majorarii salariale . Dorim o persoana stabila si cu un minim de experienta in domeniul receptie-vanzari, ajutor manager ! SE ACORDA TRAINING ! Multumim ! Olimpic Gym

    Repostat automat
  • Angajez secretariat preluare comenzi on-line si relatii cu clientii. Cunostinte de operare PC si relationare buna cu colegii de serviciu.

    Repostat automat
  • Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa [email protected]

    Repostat automat
  • program flexibil, fara conditii de varsta, studii sau experienta. conditii: aspect placut, motivata, discreta, disponibila.

    Repostat automat
  • program flexibil. bucuresti, zona centrala, cer si ofer discretie

    Repostat automat
  • 2 ore saptamanal. varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat( date personale si foto). pretind intuitie, aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii pe termen lung si un venit motivant. lasati aici datele de contact. detaliem online, whatsup sau telefonic.

    Repostat automat
  • Triada Imobiliare recruteaza persoane cu sau fara experienta in domeniul imobiliar. Oferim training la locul de munca, echipamente si suportul necesar pentru activitatea specifica. Aptitudiniile esentiale in vederea obtinerii acestui job sunt: mobilitate in teren, o buna comunicare, entuziasm si multa dorinta de munca. Cautam colegi pe departamentul rezidential inchirieri si vanzari pentru sectoarele 2, 3 , cerem si oferim seriozitate. Candidatul ideal: - Bune abilitati de comunicare - Persoana organizata, atenta la detalii, punctuala - Experienta pe piata imobiliara reprezinta un avantaj, dar nu este un criteriu obligatoriu - Putere de convingere; - Persoana dinamica, optimista, sociabila.

    Repostat automat
  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: [email protected]

    Repostat automat
  • Societate comerciala cauta o persoana activa, cu spirit de observatie si atitudine constructive pentru functia de Asistent Manager. Aptitudini: - Cunoasterea la nivel avansat a pachetului MS Office, Internet - Proactiv, ordonat, diplomat si care isi doreste un loc de munca stabil - Sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare - Sa stie sa isi organizeze singur si eficient activitatea. Beneficii Oferite - Salariu + bonusuri de performanta - Tichete de masa - Locatie langa metrou

  • Clinica de recuperare medicala interesata de receptionist PENSIONAR, full time pentru a raspunde la apeluri, face programari si a coordona tratamente. Clinica se afla pe calea calarasi, sector 3. Va rugam trimiteti cv-ul pe [email protected]

  • Ne dorim: - persoana cu studii medii absolvite ; - buna cunoastere a operarii calculatorului- Ms Office, Internet, etc.; - excelente abilitati de comunicare, negociere si integritate in relatiile interpersonale; - disponibilitate pentru munca dinamica, plina de provocari si satisfactii; - spirit competitiv, dinamic, perseverent si personalitate adaptabila. - atitudine pozitiva, toleranta la frustrare, inteligenta emotionala; Acest post presupune: - identificarea si contactarea potentialilor clienti, in vederea emiterii unor oferte, negocierii si incheierii unor contracte; - promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - actualizarea materialelor promotionale conform standardelor companiei; - identificarea si implementarea celor mai bune solutii pentru client si mentinerea relatiilor cu acestia pe termen lung. Compania iti ofera: -salariu satisfacator la care se adauga comisioane si bonusuri de performanta motivante; -training de initiere si training-uri periodice;

  • Candidatul ideal: - studii superioare finalizate - cunoasterea limbii engleze la nivel conversational - competente de operare calculator - creativitate si initiativa - capacitate de a lucra in echipa - atitudine pozitiva, responsabilitate - capacitate de organizare si gestiune a timpului - tinuta office, aspect placut Atributii: - ofera suport echipei cu privire la segmentul administrativ - planifica, organizeaza intalniri cu colaboratorii companiei - promoveaza serviciile companiei prin atitudine, profesionalism si orientare catre client - promoveaza serviciile companiei in mediul online - creaza si mentine relatia cu noi colaboratori - alte atributii aferente postului, la cererea managementului Beneficii: - castiguri substantiale - posibilitate de avansare

  • Candidatul ideal: - studii superioare; - buna cunoastere a limbii engleze, sau o alta limpa europeana ; - operarea cu usurinta a PC-uui(pachetul Office, Internetul, baza de date); - asumarea responsabilitatilor si organizarea sarcinilor pentru rezultate optime; - persoana proactiva, dedicata, inovativa si orientata spre oameni. Responsabilitati principale: -pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; -comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei; -desfasurarea activitatilor birocratice(redactare, scanare, arhivare); -participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung. Beneficii: -salariu motivant si bonusuri; -mediu de lucru placut, echipa tanara; -posibilitatea implementarii propriilor idei.

  • Salveaza cautarea