Angajam Manager de vânzări national
Specificații
Descriere
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani.
Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta.
Angajam:
Manager de vanzari national.
Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate.
Responsabilităţi:
Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări
Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate;
Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza
Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora;
Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine
Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit;
Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări
Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business;
Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei;
Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari.
Minim 7 ani experiență pe o poziție similară;
Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor;
Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate;
Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util;
Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate;
Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor;
Permis de conducere categoria B;
Disponibilitate pentru muncă de teren.
Avantaje
Experientă in vanzarea B2B.
Cunoasterea companiilor de pe piata vizată.
Ce oferim:
Venituri competitive.
Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității.
Oportunități de dezvoltare profesională.
Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza
Info la tel:
Publi24_1697459076
Vezi detalii pe www.romjob.ro
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!