Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Societate comerciala angajeaza asistent manager part -time sau full time
Cerinte:
Cunostinte de cotabilitate primara
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Ţinută business;
Fluenţă verbală;
Pentru detalii și programarea unui interviu sunati la :
Personalitate dinamică, ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)
Responsabilitati:
Operare Calculator (pachetul MS Office);
Redactare si comunicare in limba engleza.
Oferim:
Salariu stabil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru placut si modern.
Oportunitate Profesională: CASIER Shop&Go sector 4, București
Locație: București
Despre Noi:
Suntem în căutarea unui casier cu experiență, responsabil și prietenos, pentru a se alătura echipei noastre!
Candidatul Ideal:
- Minim 1 an de experiență în roluri similare de casier cu experiență
- Abilități ...
Cerinte:
- abilități excelente de comunicare și adaptare;
-abilitati de operare PC: MS Office;
- atenție la detalii și implicare activa în susținerea activităților administrative;
Contract cu norma întreaga și stabil.
Locație birou: Centura de Nord ( fără posibiltate mijloc de transport în comun).
Pachet ...
SC Daily Fresh SRL , cu sediul in Bucuresti , sectorul 2 , angajează :
-Asistent Manager-cod Core 334303- 1 post liber .
Candidații interesați sunt rugați sa atașeze cv-ul printr-un mesaj, candidații potriviți vor fi contactați telefonic pentru programarea interviului .
Firma de transport angajeaza asistent Manager Financiar, cu urmatoarele responsabilitati principale:
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte avansate de contabilitate
- verifica si inregistreaza ...
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5
Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem ...
Societate de productie: print-digital,
angajeaza o persoana pentru secretariat.
Responsabilitati: printare, scanare, sortare, indosariere documente si gestionarea corespondentei pe email, transmiterea comenzilor catre furnizori si receptionarea comenzilor de la beneficiari.
- nu solicitam experienta.
- ...
Cerințe:
Competență în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Drive;
Excelente abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă;
Capacitate de coordonare, analiza şi sinteză;
Persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuală, responsabilă, ...
Suntem în căutarea unei persoane energice și dornice de a-și dezvolta cariera pentru a ocupa rolul de Asistent Executiv în cadrul unei companii românești, lider de piață în domeniul materialelor de construcții.
Responsabilități:
Interacționarea cu parteneri strategici și clienți.
Organizarea itinerariilor ...
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
- capacitate de a respecta termene limită;
- atenție către detalii;
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
- responsabilitate, ordine, corectitudine ...
Esti in cautarea unui loc de munca intr-o clinica stomatologica moderna? Clinica Dentvisage angajeaza asistent medical. Cautam persoana cu sau fara experienta, cu abilitati in gestionarea de activităti multiple si a relatiilor interumane, dinamism si capacitate de adaptare. Daca va considerati candidatul ...
Alcadibo Trading SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza :
Gestionar ( un post )
Cerinte: cunostinte contabilitate primara
locatie : Pitesti,
program de lucru:8 ore,
salariu atractiv +tichete de masa
Cv-urile se transmit la sediul societatii Alcadibo Trading SA, ...
Candidatul ideal:
Studii superioare finalizate
Cunostinte utilizare PC (Microsoft Office)
Excelente abilitati de comunicare si relationare
Spirit de echipa, rezistenta la stres
Oferta beneficii:
Pachet salarial atractiv
Mediu de lucru modern
Servicii medicale gratuite si cu discount
Oportunitatea de ...
Candidatul Ideal:
Studii medii superioare finalizate cu diplomă de bacalaureat licență;
Experiență anterioară pe același rol, în domeniul medical, mimim 1 an;
Cunoștințe operare MS Office;
Cunoștințe limba engleză, nivel mediu;
Abilități de comunicare, lucru in echipă și relaționare cu pacienții;
Persoană ...
Societate comerciala care se ocupa cu comert tabla cutata si accesorii materiale de constructii, angajeaza administrator , cunoscator limba chineza care se va ocupa de administrare, achizitii si vanzare bunuri, care sa aibe locuinta pe o raza de15 km departare de socitatea noastra cu punctul de lucru ...
Oportunitate de Carieră la Agenția
Suntem în căutarea unei persoane dedicate și profesioniste pentru a se alătura echipei noastre dinamice pentru postul de #Secretară. Dacă ești organizată, proactivă și ai abilități excelente de comunicare, te vrem în echipa noastră!
Competențe și Calificări Necesare:
Abilități ...
Agentia imobiliara NELY-LUX IMOB angajeaza secretara cu fara experienta in domeniul imobiliar.
Ofer salariu peste media pietei.
Program flexibil.
Pentru mai multe detalii sunati la nr. .