Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)
Responsabilitati:
Operare Calculator (pachetul MS Office);
Redactare si comunicare in limba engleza.
Oferim:
Salariu stabil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru placut si modern.
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Experienta minim 6 luni pe un post similar;
- Cunostinte de limba engleza-nivel mediu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- ...
Societate comerciala angajeaza asistent manager part -time sau full time
Cerinte:
Cunostinte de cotabilitate primara
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Ţinută business;
Fluenţă verbală;
Pentru detalii și programarea unui interviu sunati la :
Personalitate dinamică, ...
Alcadibo Trading SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza :
Gestionar ( un post )
Cerinte: cunostinte contabilitate primara
locatie : Pitesti,
program de lucru:8 ore,
salariu atractiv +tichete de masa
Cv-urile se transmit la sediul societatii Alcadibo Trading SA, ...
Candidatul Ideal:
Studii medii superioare finalizate cu diplomă de bacalaureat licență;
Experiență anterioară pe același rol, în domeniul medical, mimim 1 an;
Cunoștințe operare MS Office;
Cunoștințe limba engleză, nivel mediu;
Abilități de comunicare, lucru in echipă și relaționare cu pacienții;
Persoană ...
Cunostinte de contabilitate primara.
Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare.
Cunostinte bune PC-Word, Excel etc.
Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu construcții.
Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos.
Salariu adaptat la competente.
Accesul ...
Oportunitate de Carieră la Agenția
Suntem în căutarea unei persoane dedicate și profesioniste pentru a se alătura echipei noastre dinamice pentru postul de #Secretară. Dacă ești organizată, proactivă și ai abilități excelente de comunicare, te vrem în echipa noastră!
Competențe și Calificări Necesare:
Abilități ...
Suntem în căutarea unui persoane operator calculator - secretariat vanzari pentru firma noastra ce are drept profil comercializarea insecticidelor și furnizarea serviciilor de dezinsecție deratizare.
Job-ul include partea administrativa (secretariat), facturare si vanzare.
Dacă ești o persoană comunicativă, ...
ATACO MEGA GLOBAL SRL, cu sediul in sat Bacu, com. Joita, jud Giurgiu, angajeaza 1 post director general societate comerciala (cod COR 112011). Relatii pentru depunere CV la tel
Societatea angajeaza persoane pentru prelucrarea arhivelor. Se prefera arhivari si legatori documente, dar putei fi calificati si dupa angajare. Timpul de munca 8 ore zi, program de luni- vineri. Transport gratuit la locul de munca.
Se efectueaza deplasari la sediile clientilor cu auto firma si conform ...
Cautam o persoana cu personalitate , energica, gandire pozitiva, amabilitate, serioasa, eficienta, punctuala, organizata si extrem de sociabila !
Cerinte:
- cunostinte PC, Excel, Word;
- avantaj cunoastere limba engleza;
- profesionalism;
- competente foarte bune de comunicare;
- capacitate de lucru ...
Program 8 ore zi de luni pana vineri, salariu 2500 lei net, target 350 de dosare luna ( eliminat ace, agrafe, numerotare de pagini,legat, lipit eticheta pe dosar), contract de munca pe perioada determinata.
Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul afișat!
URGENT! Angajăm secretar general de redacție la ziarul și televiziunea Top Secret . Condiții: studentă sau absolventă facultate, aptitudini lucru pe calculator. Nu experiența este prima condiție, ci disponibilitatea de a învăța și dorința de a face carieră într-un domeniu în care este greu de intrat. ...
Prestari servicii autorizate de secretariat.
Transmitere facturi prin SPV in RO e-Factura !
Introducere acte in programul de contabilitate SAGA.
Aranjari acte, in ordine cronologica, indosariere, etc.
Pentru detalii sau colaborari, va stau la dispozitie telefonic.
SC SERISTOL PASTA SRL , cu sediul social in mun. Brasov , str. Lunga nr. 149 , ap.P3 , jud. Brasov , CUI 44445310 , J8- 1704-2021 , angajeaza AJUTOR BUCATAR - cod C.O.R. 941101 , 3 posturi .
Se ofera un salariu brut lunar de 3700 RON
Trmiteti Cv-uri sau sunati la telefon
Noi, MARTELLI EUROPE SR.L. BUZAU
Una dintre cele mai mari companii europene din domeniul finisajelor textile.
Cautam
SECRETARA
CERINTE:
Studii finalizate de nivel mediu sau superior;
Cunoștințe de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint;
Cunoștințe de limba engleză mediu;
Cunoștințe de limba ...
Angajam secretara facturista, preferabil din hunedoara, deva, simeria sau inprejurimi. Salariu si conditii de munca atractive. Pentru detalii, whatsapp tel
Căutăm o persoană dinamică și organizată pentru o poziție de secretariat în cadrul echipei noastre din Parcul Industrial UTA, Arad. Aceasta este o oportunitate excelentă pentru cei care doresc să se dezvolte profesional într-un mediu de lucru dinamic și profesionist.
Cerințe esențiale:
Vorbirea fluentă ...
S.C. PRIVE INSTA S.R.L. angajeaza office assistant cu urmatoarele cerinte:
- sa detina permis de conducere categoria B;
- sa aiba un nivel avansat de limba germana scris si vorbit;
- sa asigure comunicarea intre echipele din Romania si cele din Germania;
- sa asigure comunicarea cu autoritatile locale, ...
S.C. PRIVE INSTA S.R.L. angajeaza office assistant cu urmatoarele cerinte:
- sa detina permis de conducere categoria B;
- sa aiba un nivel avansat de limba germana scris si vorbit;
- sa asigure comunicarea intre echipele din Romania si cele din Germania;
- sa asigure comunicarea cu autoritatile locale, ...