Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie.
Abilități foarte bune în relațiile cu publicul;
Cunoștințe foarte bune de limba română;
Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate;
Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare ...
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre.
Cerinte:
- studii ...
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza Consilier juridic in domeniul constructiilor, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 2 ani.
Responsabilitati:
- acorda asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a societatii (redactare ...
Firma de construcții angajează secretara cu experiență anterioară
Salariu: de la 3500 lei net
Program de lucru: luni-vineri 09-17
Constituie avantaje: experiența anterioară în firmă de construcții, cunoștințe contabilitate primară, aptitudini organizatorice și de lucru autodidact
Pentru programare pentru ...
Societati de productie-Print Digital
Angajam pentru secretariatul societatii.
Cerinte:-Bacalaureat.
Contract pe perioada nedeterminata. Full-time.
Salariul Net : 4000 lei.
Program: Luni-Vineri 08.30-16.30
Persoanele interesate pot atasa CV ,cu nume si prenume, fotografie
si numar de contact.
Firma de avocatura si imobiliare cauta asistent de calatorie pentru calatorii de afaceri, vizite la clienti si companii, vizite la proprietati din strainatate si Romania .Plata se va face pe calatorie sau servicii efectuate.
Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana temperata, care sa se alature unei echipe tinere, dinamice, cu sanse reale de avansare in cariera, asa cum au avut mult colegi inaintea ta.
Cautam:
Experienta minim 1 an in Customer Service Call Center ;
Foarte bune abilitati ...
Firma de administrare blocuri angajeaza asistent administrativ casier.
Responsabilitati:
- asigura contactul cu reprezentantii blocurilor alocate;
- asigura transferul de documente intre birou si blocurile alocate;
- efectueaza verificari tehnice minore si asigura prezenta la urgente avarii;
- ...
Candidatul Ideal
Comunica profesionist in scris si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati de planificare si organizare. Este o persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple ...
CERINTE:
Studii medii sau superioare;
Cunoștințe operare PC
Experiența într-un post similar de minim 2 ani (casa amanet sau schimb valutar)
Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;
Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină;
Orientare către clienți, identificarea și ...
Societate de productie: print-digital,
angajeaza o persoana pentru secretariat.
Responsabilitati: printare, scanare, sortare, indosariere documente si gestionarea corespondentei pe email, transmiterea comenzilor catre furnizori si receptionarea comenzilor de la beneficiari.
- nu solicitam experienta.
- ...