Om de afaceri in domeniul managementului financiar, discret, elegant si generos, 37 de ani, caut pentru colaborare o tanară cu sau fără experiență pentru 2 zile săptămânal când vin în Bucuresti.
Post oferit: secretara, asistenta manager, manager adjunct. In functie de experienta si capacitate. Cu timpul ...
Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National.
Documente necesare pentru inscriere:
-cerere de inscriere.
-copie buletin carte de identitate.
-copie certificat de nastere.
-copie certificat de casatorie ...
Agenția de marketing și publicitate REVOLUTION Hub, angajează personal part time și full time.
Nu este job remote, se lucrează de la sediul firmei minim 2 zile săptămâna.
1. Agenți de vânzări - 3 posturi pentru fete (răspund la telefon, discuta cu clienții, negociaza și vând serviciile și produsele ...
Bar & Restaurant din Centrul Vechi, angajam hostess și asistenta manager.
Program lejer și flexibil.
Salariu 5000 - 8000 de lei în mana.
Se cauta o fata tanara (18 - 30 de ani), plăcută, open minded, fără obligații, aspect fizic placut, care își dorește o situatie financiara bună.
Se poate oferi și ...
Angajez o tânără studentă slim,open minde ,agreabilă pe un post de asistenta personală manager cu un program part time și flexibil cu disponibilitate pt a însoți în eventuale delegații . Salariul peste medie si motivat. Rog cv cu o fotografie recentă aici sau pe whatsapp.
angajez secretara part full time cu fara experienta indiferent de studii pregatire. Poate fi si cu studiile neterminate. Se cauta o pers de sex feminin volubila, pozitiva, dezinvolta cu orizonturi largi spre dezvoltare personala ridicata si cu disponibilitate la posibil program pelungit si insotire ...
Companie de HR, angajam expert contabil.
Cerinte:
- Cunostinte program contabilitate Saga
- Cunostinte de operare MS Office (Excel, Word)
- Persoana serioasa, flexibila, adaptabila
- Sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile
- Abilitati foarte bune de comunicare ...
Firma de import- export angajează o persoana feminină , absolventă de studii economice în domeniul managementul și administrarea fondurilor de investitii mobile și imobiliare .
Se asigura salariu decent , eventual locuința și autoturism de la firmă .
.
Selecția se va realiza doar în baza unui ...
Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului ...
Sunt un profesionist cu experiență în domeniul resurselor umane, și sunt aici să te ajut cu soluții personalizate și eficiente pentru afacerea ta!
Serviciile mele includ:
Întocmirea Documentațiilor HR:
Contracte de muncă
Fişe de post
Regulamente interne
Politici și proceduri de HR
Dosare de personal ...
Sunt manager de transport marfa (PDM), cu certificat de competenta profesionala obtinut in anul 2021. Sunt angajat la doua intreprinderi de transport marfa din judetul Vrancea, dar am disponibilitatea sa lucrez si pentru firme din tara. Detin cunostinte atestate de engleza si germana nivel avansat, scris ...
Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari.
Cerinte:
- Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei.
- Orientare spre ...
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, Socializare, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima ...
Firma de administrare imobile angajează personal pentru muncă în teren cu cunoștințe în domeniu administrării imobilelor, permis categoria B, abilități în comunicare, punctualitate, seriozitate, cunostinte Office și Internet -Web.
Contact:
Angajam un administrator parc contoare apa și căldură in Rm Vâlcea.Sunt necesare aptitudini tehnice și de comunicare. Activitati de citiri și înlocuiri contoare apa și căldură. Se asigura instruirea.Program flexibil.Post unic si stabil.
Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri.
cerinte:
- cunostiinte PC, OFFICE;
- permis auto - categ B
- Contabilitate primara
se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la ...