Cerintele postului:
minim studii medii;
fara antecedente penale;
atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj
conditie fizica buna;
experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ;
capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte;
atentie distributiva
- ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Firma din Vaslui , angajeaza agent vanzari pentru Barlad
Beneficii:
Contract individual de munca pe durata nedeterminata;
Salariu de incadrare atractiv;
Tichete de mas
Un mediu de lucru placut.
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)
Responsabilitati:
Operare Calculator (pachetul MS Office);
Redactare si comunicare in limba engleza.
Oferim:
Salariu stabil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru placut si modern.
Clinica medicala multi-specialitate, zona centrala, angajeaza Receptionist(a), program full-time, de luni pana vineri.
Cerințe:
- Cunoștințe lucru calculator (Word, Excel, Internet, mail);
- Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu;
- Experiență într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, ...
SINCRON SIB cu o experienta de 32 de ani in:
- productia de SCAUNE RABATABILE si AMENAJARI INTERIOARE pentru Sali de spectacol si conferinta
- tapitari, reamenajari si recarosari interioare pentru autocare, microbuze, autoturisme
- productie de tapiterie si mobilier tapitat
caută:
- un Inginer, Subinginer ...
Firma de import-export Braila-Galati angajeaza tânără 20-30 de ani ca asistent manager achiziții..Engleza nivel mediu, lucru pe calculator,disponibilitate pentru program flexibil. Trimiteți CV si foto pe email acworknet (at) gmail (dot) com
Cerinte
Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);
Limba engleză nivel mediu;
Cunoștințe operare PC;
Abilități: capacitate de comunicare si relationare in situatii diverse, capacitate de organizare si prioritizare, initiativa si atitudine pozitiva, flexibilitate, discretie ...
Responsabilități:
Vei primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
Vei răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;
Vei primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților ...
Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea ...
Căutăm o persoană dinamică și organizată pentru poziția de secretară în cadrul companiei noastre.
Rolul implică gestionarea activităților administrative și de secretariat, oferind suport în activitățile zilnice ale companiei.
Cerințe:
- Studii medii sau superioare;
- Cunoștințe bune de operare PC ...
SC GT COMPANY SRL Botosani, angajeaza urgent Referent Resurse Umane.
Cv -urile pot fi trimise pe email sau la sediul firmei din Calea Nationala, nr.30.
RETEAUA DE MAGAZINE RAC74 CUPRINDE UN NUMAR DE 12 LOCATII AMPLASATE IN: Tulcea, Babadag, Macin, Harsova, Medgidia, Ianca, Ramnicu Sarat, Adjud, Panciu, Odobesti, Onesti
Descriere
CRITERII DE SELECTIE:
Minim 2 ani de experiența in Managementul in Vanzari.
CERINTE:
Absolvent de studii superioare;
...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Experienta minim 6 luni pe un post similar;
- Cunostinte de limba engleza-nivel mediu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- ...
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara.
Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
Angajam in departamentul de Achizitii Rol Administrativ in industria automotive in Oradea, jud Bihor.
CERINTE:
- cunostinte MS Office
- studii superioare in domeniul economic
- experiență minim 1 an pe o funcție similară
- lb engleză nivel avansat, lb spaniolă prezintă un avantaj
RESPONSABILITATI:
- ...
Cerinte:
Studii medii
Cunostinte operare PC (MS Office);
Exprimare corecta si coerenta;
Atitudine pozitiva, aptitudini organizatorice, spirit intreprinzator;
Persoana sociabila, meticuloasa, responsabila, serioasa;
Capacitate buna de comunicare si relationare
Engleza - nivel mediu
Descrierea ...
Cerințe:
Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj);
Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate;
Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa;
Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare;
Capacitate ...
Candidatul Ideal:
Persoana organizată, operativă și cu atenție distributivă;
Cunoștințe foarte bune de operare calculator (Microsoft Office);
Viteză și dexteritate în introducerea de date;
Abilități excelente de planificare, anticipare și operare;
Gandire structurată, spirit de analiză ...
Cerintele postului:
minim studii medii;
fara antecedente penale;
atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj
conditie fizica buna;
experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ;
capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte;
atentie distributiva
- ...