Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
S.C. DIPLON S.R.L., angajeaza director societate comerciala, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga, 8 ore zi, salariu brut de 12.820 lei. Cerinte de ocupare a postului : cunoasterea limbii engleze.Activitatea se va desfasura la sediul societatii din Bucuresti, Sector ...
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate in domeniul juridic, conditie obligatorie
- Experienta in domeniul juridic;
- Cunostinte bune de utilizare PC (office scanare email etc);
- Buna capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita;
- Foarte bune abilitati ...
CERINTE
- Studii superioare in domeniul tehnic
- Buna capacitate de relationare
- Bune abilitati de comunicare si negociere
- Cunoștințe solide despre echipamentele HVAC, electrice si automatizare (chiller, pompă de căldură, ventiloconvector, rooftop, unitate de condensare)
- Abilități de operare ...
Cerintele postului:
minim studii medii;
fara antecedente penale;
atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj
conditie fizica buna;
experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ;
capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte;
atentie distributiva
- ...
Cerinte candidat ideal:
- Studii medii
- Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word.
- Abilitati de organizare si planificare.
- Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa.
- Atentie distributiva si gandire analitica.
Descriere activitate:
-Front office sau back office, introducere ...
Societatea ANDRUVLA S.R.L, cu sediul în sat Părhăuți, comuna Todirești, nr. 389, județul
Suceava, înregistrată la Registrul Comerțului sub J33 2 , CUI 45148326,
reprezentată de Administrator SCHEULEAC CONSTANTIN-FLORIN, telefon ,
Angajează Operator Introducere și validare date Service auto pentru punctul ...
Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar
Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:
Angajam Director productie cu atributiuni de a cordoona procesul de productie dezvoltare si atragerea de noi clienti pentru unitatea de productie
Productia consta in productia de mese rustice si mic mobilier pe pietele din Sua ,Olanda Germania etc
cv-Urile se primesc la sediul societatii sau mail ...
Angajam tehnician cu contract permanent pentru zile 8 ore zi, de luni pana vineri.
Candidatul ideal:
Are experienta in intretinerea cladirilor si ansamblurilor rezidentiale, are cunostinte necesare micilor reparatii din cadrul locatiei;
Candidatul ideal are atitudine proactiva, este o persoana usor ...
Descrierea Postului:
Colegul nostru va fi responsabil de indeplinirea si supervizarea tuturor proceselor legate de curatenie.
Responsabilitati:
Managementul si supervizarea echipei de curatenie.
Planificarea, organizarea si monitorizarea programelor de curatenie.
Verificarea performantei si eficientei ...
ESTETIK PACKING angajeaza Sef Depozit la sediul din CT Park Bucuresti Nord, de pe Soseaua de centura Voluntari, Judetul Ilfov.
Responsabilitati
Supervizarea Operațiunilor de Depozit;
Gestionarea eficientă a tuturor aspectelor operaționale ale depozitului.
Planificarea și Organizare: Dezvoltarea și ...
Căutăm, pentru clientul nostru din Oradea, o persoană pentru administrarea unui magazin online. Clientul activează în producția de uși de interior și accesorii, având ca obiectiv realizarea unor produse care urmează tendințele internaționale și respectă cele mai înalte standarde de calitate.
Cerințe:
- ...
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba sau germana sau engleza.
sa cunoasca sa lucreze pe calculator.
sa colaboreze cu proprietarul firmei
- agentie de ocupare a fortei de munca
-director de restaurante ...
Pentru acest post cautam persoane:dinamice si comunicative
Responsabilitatiile postului:
-sa raspunda la telefon ,sa comunicii cu clientii .
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Alătură-te echipei noastre ca Asistent Manager Resurse Umane.
Suntem în căutarea unei persoane energice și organizate, pasionată de resurse umane, care vrea să crească într-un mediu dinamic și profesionist. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii și ești dornic să te dezvolți profesional, această oportunitate ...
Firma producatoare de mezeluri si preparate din carne angajeaza OPERATOR INTRODUCERE, PRELUCRARE SI VALIDARE DATE cu urmatoarele cerinte:
-Aptitudini de operare pe calculator, in mod eficient si productiv, un grad crescut de mobilitate profesională
- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv ...
Angajeazam persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media obligatoriu. Sediul firmei - zona centrala. ...
Firma angajaza secretara in urmatoarele conditii;
- Cunstinte operare PC[excel word]
-Permis de conducere cat B-experienta la condus.
-Disponibilitate la delegatii in tara cind este cazul.
-Sa rasounda la telefoane la clienti sa programeze clientii pe zile ...
Angajam secretara personala, cu permis de conducere, care iubește sa socializeze si cu abilitati bune in comunicarea in relatii cu clientii. Experiență în management, social media și marketing reprezinta un avantaj.
Va rugam sa ne trimiteti un cv si sau recomandare.
Pentru mai multe detalii va rugam ...