Societate comerciala angajeaza asistent manager part -time sau full time
Cerinte:
Cunostinte de cotabilitate primara
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Ţinută business;
Fluenţă verbală;
Pentru detalii și programarea unui interviu sunati la :
Personalitate dinamică, ...
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)
Responsabilitati:
Operare Calculator (pachetul MS Office);
Redactare si comunicare in limba engleza.
Oferim:
Salariu stabil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru placut si modern.
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
SE CAUTA PERSONAL PENTRU FUNCTIA DE CONSILER JURIDIC, ECONOMIST SI OPERATOR INTRODUCERE DATE
AVAND IN VEDERE CA MAJORITATEA PERSONANULUI EXISTENT ESTE DE SEX FEMININ PENTRU A COMPLETA ECHIPA SE ANGAJAZA PERSONAL DOAR DE SEX FIMININ
ABILITATI NECESARE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR
OPERARE WORD SI XL ...
Descrierea Postului:
Colegul nostru va fi responsabil de indeplinirea si supervizarea tuturor proceselor legate de curatenie.
Responsabilitati:
Managementul si supervizarea echipei de curatenie.
Planificarea, organizarea si monitorizarea programelor de curatenie.
Verificarea performantei si eficientei ...
ESTETIK PACKING angajeaza Sef Depozit la sediul din CT Park Bucuresti Nord, de pe Soseaua de centura Stefanestii de Jos, Judetul Ilfov.
Responsabilitati
Supervizarea Operațiunilor de Depozit;
Gestionarea eficientă a tuturor aspectelor operaționale ale depozitului.
Planificarea și Organizare: Dezvoltarea ...
Căutăm, pentru clientul nostru din Oradea, o persoană pentru administrarea unui magazin online. Clientul activează în producția de uși de interior și accesorii, având ca obiectiv realizarea unor produse care urmează tendințele internaționale și respectă cele mai înalte standarde de calitate.
Cerințe:
- ...
Companie de HR, angajam expert contabil.
Cerinte:
- Cunostinte program contabilitate Saga
- Cunostinte de operare MS Office (Excel, Word)
- Persoana serioasa, flexibila, adaptabila
- Sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile
- Abilitati foarte bune de comunicare ...
Firma producatoare de mezeluri si preparate din carne angajeaza OPERATOR INTRODUCERE, PRELUCRARE SI VALIDARE DATE cu urmatoarele cerinte:
-Aptitudini de operare pe calculator, in mod eficient si productiv, un grad crescut de mobilitate profesională
- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv ...
Angajeazam persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media obligatoriu. Sediul firmei - zona centrala. ...
Angajam secretara personala, cu permis de conducere, care iubește sa socializeze si cu abilitati bune in comunicarea in relatii cu clientii. Experiență în management, social media și marketing reprezinta un avantaj.
Va rugam sa ne trimiteti un cv si sau recomandare.
Pentru mai multe detalii va rugam ...
Locatia: Bulevardul Pipera, Bucuresti
Căutăm o secretară organizată și responsabilă, care să se alăture echipei clientului nostru, o firma de constructii.
Candidatul ideal trebuie să dețină abilități excelente de comunicare și organizare, precum și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. ...
SC Gamado Fashion Day SRL, organizeaza la sediul social din Ploiesti, str.Elena Doamna, nr.44, jud Prahova, in data de 23.09.2024, ora 10, selectie in vederea ocuparii unui post de administrator societate comerciala, cod COR 242111.
Firma de constructii angajeaza contabil cu experienta, program de lucru de Luni pana Vineri de la 10:00 la 16:00 (6 ore pe zi) biroul firmei este in zona Lujerului, sector 6 Bucuresti. (la 5 minute de statia de metrou).
Responsabilitati:
Respecta toate reglementările contabile-financiare;
Intocmirea ...
Ești gata să te alături unei echipe dinamice și inovatoare? Moldmetal, lider în industria tradingului de produse metalurgice și ciment din România, caută un Asistent Manager energic și dedicat pentru a sprijini echipa noastră administrativă din sediul din Iasi.
Descrierea jobului
Preia și directioneaza ...
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DIN CONSTANTA ANGAJEAZA SECRETARA
Va rugam sa aplicati cu un CV care sa cuprinda un numar de telefon valid.
Veti fi contactati ulterior pentru stabilirea unui interviu.
Cerinte
- Absolventa studii superioare
- Atentie la detalii si respectarea termenelor limita;
- Persoana ...
Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești!
Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri ...
Firma Sorana Prodcom SRL angajeaza operator comercial
2 posturi
Abilitati necesare:
-agil;
-tanar;
-cu vointa de munca;
-abilitati de utilizare ale calculatorului;
-cunostinte de facturare;
-prezenta de spirit;
Oferim:
-mediu de lucru atractiv;
-posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara.
Adresa ...
Service auto situat in Timisoara, zona Cetatii, angajam front desk manager
Cerinte
-aspect fizic placut
-experienta in preluare de comenzi service auto
-portofoliu comenzi, intrari si iesiri
-evidenta firme de curierat
-la cererea superiorilor, tot ce este necesar activitatii unitatii
Relatii la telefon ...