SECRETARA BIROU TRADUCERI, Bucuresti

Valabil din 17.10.2016 10:41:06
Descriere

• Limbi vorbite:

engleza

Candidatul ideal:

Sa fie o persoana vesela, comunicativa si sa stabileasca cu usurinta relatii interumane.
Sa aiba o amabilitate deosebita, sa fie corecta si punctuala la locul de munca.
Sa fie o persoana echilibrata cu rezistenta la stres.

Descrierea jobului

Cerinte:

a). Studii: medii/superioare
b). Experienta pe un post similar de minim 1 an constituie un avantaj, fara a fi obligatorie.
c) Perioada contractuala initiala de proba remunerata de 3 luni.
d) Cunoscator limba engleza scris si vorbit nivel avansat.
e) Respectarea stricta a termenelor-limita ale sarcinilor, persoana bine organizata, abilitati avansate de comunicare;tinuta decenta, seriozitate, rapiditate in tehnoredactare, limbaj adecvat.
f) Cunoastere operare pc si echipamente birotica; fax, imprimanta, scaner, xerox, si aplicatii Word, Excel, Power Point , Acrobat Reader, Internet etc.
g) Competente excelente in comunicarea scrisa si orala.
h) Bun cunoscator al gramaticii limbi romane.
i) Recomandare de la fostul angajator.

Candidatii selectati vor sustine un test eliminatoriu de cunoastere a limbii engleze si un test de operare PC.

2. Sarcinile postului:

-preluare apeluri telefonice si raspuns prompt la solicitarile telefonice sau venite prin e-mail;
- preluarea si inregistrarea corecta a comenzilor de traducere, repartizare la traducatori, pregatire comenzi de traducere pentru livrare la client (printare, scanare, copiere xerox) si predare la client, facturare, incasare;
- asigura asistenta traducatorilor in pregatirea traducerilor pentru livrare;
- sa tina legatura permanent cu traducatorii pentru incadrarea in termen a traducerilor;
-sa verifice documentele primite de la traducatori;
- verificare traduceri efectuate de traducatori de limba engleza (aici e nevoie de meticulozitate si seriozitate);
-receptia clientilor, traducatorilor si altor vizitatori la sediu;
- asigura executarea la timp a activitatilor;
- mentine si actualizeaza permanent evidenta comenzilor, evidenta facturi clienti, calcul cost traducatori, verifica facturi traducatori, baza de date traducatori, raport zilnic casa de marcat (incasari);
- inregistrare primire si expediere corespondenta;
- curierat;
-coordoneaza activitatea de pregatire si legalizare notariala a traducerilor, de apostilare si supralegalizare;
-mentine in ordine arhiva biroului si documentele pentru contabilitate;
-gestioneaza cu grija documentele originale primite de la clienti;
- completare de rapoarte si formulare interne de evidenta a lucrarilor.

Beneficii
Salariu net initial: 1200 RON
Program de lucru: luni – vineri, 9.00-18.00.

Se acorda bonusuri in functie de rezultatele obtinute.

Descrierea companiei
Biroul de traduceri BPT EUROPE isi desfasoara activitatea in Bucuresti avand trei puncte de lucru: Zona Crangasi, 13 Septembrie, Piata Domenii – Bucuresti. Mai multe informatii despre birou gasiti la urmatoarea adresa

Adauga fisier

Fisierele acceptate sunt: jpg, jpeg, png, gif
Fisierul nu poate fi mai mare de 10 MB

Mesajul a fost trimis cu succes!
Mesajul nu a fost trimis!
Apple Google Store iTunes Google Play