Acest anunt nu este activ

ANGAJAM SECRETARA

Valabil din 23.09.2016 14:55:39
Descriere

REPONSABILITATI :

1. Raspunde de operatiuni de secretariat : preluare apeluri, corepondenta,administrare si gestionare documente.
2. Contabilitate primara :facturare, operare documente, ordonare/arhivare documente, contracte.
3. Redactarea scrisorilor oficiale,contracte,anexe la contracte ,procese verbale.
4. Monitorizarea termenelor de expirarea contractelor si a altor documente oficiale.
5. Intocmire diverse rapoarte,situatii firma la cerere .
6. Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei.
7. Redactarea minutei sedintelor si distributia catre participanti.
8. Relatia cu atoritatile statului.
9. Intocmirea dosarelor pentru autoritatile statului.
10. Diverse activitati de protocol.
11. Implementare proceduri .
12. Relatia cu furnizorii.
13. Gestionarea comenzilor pentru necesar birou.
14. Intocmeste si actualizeaza baza de date clienti-furnizori.
15. Intocmeste cereri si oferte.
16. Acord asistenta comercila clientilor si potentialilor clienti.
17. Evidenta stocurilor din gestiune.

PROFIL CANDIDAT :
1. Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principala in relatiile cu oamenii,
2. Dispusa sa invete lucruri noi.
3. Cunostinte bune de operare PC: MC Office (Excel si Word).
4. Persoana ordonata, atenta la detalii.
5. Limba engleza scris citi nivel mediu.
6. Experienta minim 3 ani.
7. Absolvent al invatamantului superior sau mediu.
8. Inteligenta ( gandire logica ,capacitate de analiza si sinteza )
9. Capacitatea de a prelucra informatiile de a le interpreta si de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali .
10. Receptivitate spirit de echipa, colaborare.
11. NU SE ASIGURA TRANSPORTSE DECONTEAZA PARTIAL COST COMBUSTIBIL AUTO PERSONAL

Apple Google Store iTunes Google Play