Yoko Midori Recruitment
Telefon validat
Bucuresti Sector 1
Pe site din 18.01.2024
Ultima activitate 14.05.2024
- 3 anunturi
-
ANGAJAM ELECTRICIENI Jobul presupune DEPLASARI impreuna cu echipa, ocazional, in tara si in afara tarii. Cerinte: - experienta relevanta ca si electrician (domeniul industrial reprezinta avantaj); - seriozitate, responsabilitate, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitatea de a te integra usor intr-o echipa formata; - bune cunostinte de citire schema electrica; Cu ce se ocupa echipa de Service - instaleaza relocheaza echipamente specifice industriei cartonului ondulat; - efectueaza operatiuni de intretinere preventiva la utilajele clientilor; - se alatura echipei de mecanici in asamblarea echipamentelor produse in cadrul companiei. Oferta: - contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - 4500 salariu + diurna la fiecare proiect ; - al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - prima anuala de fidelizare; - program flexibil intre proiecte;
-
Suntem in cautare de Inginer Automatist pentru unul din clienti nostri, cu pasiune și experiență în proiectarea și fabricarea echipamentelor din carton ondulat. Cerinte: - Studii superioare tehnice, Facultatea de Automatica Electronica; - Experienta relevanta de minim 3 ani; - Cunostinte solide programare PLC; - Cunoștințe solide MS Office; - Limba engleza nivel mediu conversational; - Abilități de organizare, planificare si leadership; - Curiozitate si dorinta de a aprofunda domeniul in care activam; - Disponibil pentru deplasari ocazionale, impreuna cu echipa de Service, in tara si in afara. Oferta: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Salariu corect, negociabil (+ Prima 50eur zi lucrata in deplasare, la client); - Al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - Prima de fidelitate, anuala. Program de lucru 08:00-17:00, Luni-Vineri, la 100m de statia de metrou Pantelimon.
-
CAUTAM Asistent Manager - General Descrierea jobului: Asistenta generala si sarcini de secretariat Planificarea administrativa si organizatorica a zilei de lucru Planificarea si pregatirea sedintelor si a calatoriilor in interes de serviciu Sustinerea superiorului in administrarea corespondentei interne si externe Coordonarea unor proiecte proprii Punct de legatura interdepartamentala in pregatirea si implementarea proiectelor Protocolarea sedintelor Candidatul ideal: Studii superioare finalizate, de preferat stiinte economice Cunostinte foarte bune MS Office (Outlook, Word, PowerPoint si Excel) Mod de lucru structurat si autonom Abilitati dezvoltate de comunicare si organizare Initiativa, flexibilitate Atitudine proactiva, dorinta de a invata Cunostinte de limba germana, alte limbi reprezinta un avantaj Carnet de conducere categoria B Oferta noastră: Pachet salarial atractiv 6000 - 7000 NET Program flexibil Mediu de lucru plăcut sigur și motivant Școlarizare complexă în cadrul unei echipe motivate și competente Tichete de masă