Barbulescu Dragos
Telefon validat
Bucuresti Sector 2
Pe site din 25.01.2022
Ultima activitate 29.04.2024
- 3 anunturi
-
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Bune cunostinte operare calculator - Persoana activa, comunicativa, amabila Obligatii: - Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate; - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare al rezultatelor; - Preia pacientii si ii indruma in clinica/spital; - Introduce corect datele personale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice; - Inregistreaza investigatiile efectuate de catre pacient; - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale prestate si elibereaza bonul fiscal Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei
-
Cerinte: Studii superioare de specialitate absolvite; Precizie, timp de reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Descrierea jobului Realizeaza mentenantele (zilnice, periodice, etc) echipamentelor, echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice si de operare a acestora; Verifica starea de functionare a echipamentelor inainte de inceperea lucrului; Respecta procedurile specifice, instructiunile de lucru in vigoare si datele precizate in documentatia insotitoare in procesul analitic: Ruleaza controlul intern si verifica rezultatele obtinute; Pregateste corespunzator probele biologice inainte de analiza, conform procedurilor specifice in vigoare; Lucreaza probele biologice ale pacientilor corespunzatoare calitativ si cantitativ si verifica rezultatele obtinute; Prelucreaza probele biologice in ordinea stabilita aplicand procedura specifica, respectand termenul stabilit pentru eliberarea rezultatelor; Detecteaza erorile posibile atat la nivelul echipamentelor care ar putea influenta calitatea rezultatelor cat si la nivelul reactivilor, materialelor de control si calibrare; Valideaza la nivel tehnic rezultatele analizelor lucrate; Respecta cerintele standardului de acreditare, cerintele RENAR, ghidurile cerute de acreditare. Beneficii: Desfasurarea activitatilor medicale în cadrul clinicii - Integrare intr-o echipa medicala cu un inalt grad de pregatire profesionala. În cadrul clinicii veti gasi un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa dinamica si orientata catre performanta. Pachetul de beneficii este individualizat pentru fiecare angajat și are în vedere criteriile de performanță stabilite prin procedurile interne ale companiei, experiența potențialului angajat, precum și rezultatele activităților pe care le realizează. Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon si email
-
Candidatul Ideal - Abilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicale - Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti; - abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite informatiile clar; - Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității - Ini iativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă - Abilită i de interac iune pozitivă i de gestionare a conflictelor - Dezvoltare profesională, dorin a de autoperfec ionare - Cunoștințe operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție si cunoașterea a limbii engleze reprezintă un avantaj Sarcini: - Preia apelurile pacientilor si inregistreaza in sistemul informatic datele de identificare si serviciile solicitate - Preia apelurile redirectionate din receptie si ofera informatiile solicitate; - Efectueaza programari si ofera informatiile solicitate; Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon si email https://www.hipocrat.ro/angajari/operator-call-center-29