Ilie Ioan
Telefon validat
Suceava Suceava
Pe site din 16.03.2022
Ultima activitate 24.01.2024
- 2 anunturi
-
Serviciul Extern de Prevenire și Protecție BINAR CARE asigură prestări servicii pentru orice activitate, în domeniul Securitații si Sănătății în Muncă (Protecția Muncii) și al Situațiilor de Urgență (PSI) : În domeniul Securității și Sănătății în Muncă: Coordonare santiere temporare si mobile; Evaluarea riscurilor pentru securitatea și sănătatea lucrătorilor; Întocmirea planurilor de prevenire și protecție necesare; Intocmirea planului de instruire, testare anuala; Stabilirea pentru lucrători, prin fișa postului, a atribuțiilor și răspunderilor ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, corespunzător funcțiilor exercitate; Elaborarea de instrucțiuni proprii, pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale locurilor de muncă aflate în responsabilitatea lor; Elaborarea de tematici de instruire, teste de specialitate și alte documente specifice; Informarea fiecărei persoane, anterior angajării în muncă, asupra riscurilor la care aceasta este expusă la locul de muncă, precum și asupra măsurilor de prevenire și de protecție necesare; Efectuarea Instructajului introductiv general pentru lucrătorii nou-angajați; Instruirea conducătorului locului de muncă asupra obligațiilor pe linie de securitate și sănătate în muncă; Colaborăm cu serviciul extern de Medicina Muncii pentru realizarea examenului medical la angajare și a controlului medical periodic; Ținerea în evidență a zonelor cu risc ridicat și specific prevăzute la art. 7 alin. (4) lit. e) din H.G. 1425/2006; Prezentarea documentelor solicitate de inspectorii de muncă în timpul controlului sau al efectuării cercetării evenimentelor; Propunerea achiziționării echipamentelor individuale de protecție a lucrătorilor; Cercetarea și întocmirea dosarelor de cercetare a accidentelor de muncă; Reprezentare și consiliere în cazul controalelor efectuate de instituțiile statului; Consultanță protecția muncii. În domeniul Situațiilor de Urgență: Avizarea documentatiilor privind prevenirea si stingerea incendiilor; Controlul modului de respectare a masurilor de aparare impotriva incendiilor; Elaborarea documentelor de autoritate; Elaborarea de instructiuni de aparare impotriva incendiilor si atributii ale salariatilor la locurile de munca; Elaborarea fisei obiectivului (conform Anexei nr. 5 la Regulamentul de planificare, organizare, pregatire si desfasurare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta, aprobat prin Ordinul Ministrului Administratiei si Internelor nr. 1.474/ 2006 , publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr 885 din 31 Octombrie 2006); un exemplar din fisa obiectivului se trimite la Insp. Jud. Pentru situatii de urgenta; Elaborarea raportului anual de evaluare a nivelului de aparare impotriva incendiilor; Planificarea si tinerea evidentei exercitiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatorilor constructiei; Elaborarea de programe/planuri cuprinzand masuri si actiuni proprii sau rezultate in urma constatarii autoritatilor de control pentru respectarea reglementarilor in domeniu; Elaborarea documentelor specifice activitatii PSI; Instruirea salariatilor în domeniul prevenirii si stingerii incendiilor; Investigarea contextului producerii incendiilor; Monitorizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor; Organizarea activitatii de apărare impotriva incendiilor; Planificarea activitatii de prevenire si stingere a incendiilor.
-
1 RON
Serviciul Extern de Prevenire și Protecție BINAR CARE asigură prestări servicii pentru orice activitate, în domeniul Securitații si Sănătății în Muncă (Protecția Muncii) și al Situațiilor de Urgență (PSI) : În domeniul Securității și Sănătății în Muncă: Coordonare santiere temporare si mobile; Evaluarea riscurilor pentru securitatea și sănătatea lucrătorilor; Întocmirea planurilor de prevenire și protecție necesare; Intocmirea planului de instruire, testare anuala; Stabilirea pentru lucrători, prin fișa postului, a atribuțiilor și răspunderilor ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, corespunzător funcțiilor exercitate; Elaborarea de instrucțiuni proprii, pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale locurilor de muncă aflate în responsabilitatea lor; Elaborarea de tematici de instruire, teste de specialitate și alte documente specifice; Informarea fiecărei persoane, anterior angajării în muncă, asupra riscurilor la care aceasta este expusă la locul de muncă, precum și asupra măsurilor de prevenire și de protecție necesare; Efectuarea Instructajului introductiv general pentru lucrătorii nou-angajați; Instruirea conducătorului locului de muncă asupra obligațiilor pe linie de securitate și sănătate în muncă; Colaborăm cu serviciul extern de Medicina Muncii pentru realizarea examenului medical la angajare și a controlului medical periodic; Ținerea în evidență a zonelor cu risc ridicat și specific prevăzute la art. 7 alin. (4) lit. e) din H.G. 1425/2006; Prezentarea documentelor solicitate de inspectorii de muncă în timpul controlului sau al efectuării cercetării evenimentelor; Propunerea achiziționării echipamentelor individuale de protecție a lucrătorilor; Cercetarea și întocmirea dosarelor de cercetare a accidentelor de muncă; Reprezentare și consiliere în cazul controalelor efectuate de instituțiile statului; Consultanță protecția muncii. În domeniul Situațiilor de Urgență: Avizarea documentatiilor privind prevenirea si stingerea incendiilor; Controlul modului de respectare a masurilor de aparare impotriva incendiilor; Elaborarea documentelor de autoritate; Elaborarea de instructiuni de aparare impotriva incendiilor si atributii ale salariatilor la locurile de munca; Elaborarea fisei obiectivului (conform Anexei nr. 5 la Regulamentul de planificare, organizare, pregatire si desfasurare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta, aprobat prin Ordinul Ministrului Administratiei si Internelor nr. 1.474/ 2006 , publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr 885 din 31 Octombrie 2006); un exemplar din fisa obiectivului se trimite la Insp. Jud. Pentru situatii de urgenta; Elaborarea raportului anual de evaluare a nivelului de aparare impotriva incendiilor; Planificarea si tinerea evidentei exercitiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatorilor constructiei; Elaborarea de programe/planuri cuprinzand masuri si actiuni proprii sau rezultate in urma constatarii autoritatilor de control pentru respectarea reglementarilor in domeniu; Elaborarea documentelor specifice activitatii PSI; Instruirea salariatilor în domeniul prevenirii si stingerii incendiilor; Investigarea contextului producerii incendiilor; Monitorizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor; Organizarea activitatii de apărare impotriva incendiilor; Planificarea activitatii de prevenire si stingere a incendiilor.