Balasa Andrei
Arges Pitesti
Pe site din 04.02.2020
Ultima activitate 16.03.2024
- 1 anunturi
-
9 250 EUR
Vând Mazda 6 sckyline activ Fabricație 2014 Motor 2.2 diesel Putere 182 Euro 6 fără adblu Proveniența România cumpărată de nouă Dotări: Senzori parcare fata Spălătoare faruri Xenon faza scurta Xenon faza lunga Lumini de zi Oglinzi electrice Oglinzi pliabile electrice Oglinda retrovizoare cu sensor de antiorbire Volan piele Volan multifuncțional Navigație Trapa Camera mansalier Bluetooth Usb Auxiliar Scaune piele perforata Scaune încălzite Scaune electrice Joistick navigare Faruri automate Faruri adaptive Spălătoare faruri Farurile se rotesc după roata Camera infraroșu schimba faza scurta lunga automat Senzor avertizare sonora depășire auto Senzor auditiv pentru ieșirea de pe banda Camera frânare mașină din fata Computer bord Senzori parcare spate Priza auto Interior foarte curata Vopsea originala Nu are elemente vopsite Accept orice test Rulează impecabil 4 geamuri electrice Nu se aude absolut nimic pe mașină Jenti aliaj Anvelope de iarna noi Pilot automat Senzor ploaie Senzor presiune roti Senzor lumina Dublu climatronic funcțional Star Stop Nu necesita nici o investiție Toată mentenanță făcută numai la reprezentante Mazda La cerere ofer video Tehnologie I-Eloop Frânele regenerative de la Mazda sunt unice pentru că folosesc un capacitor, o componentă electrică ce poate stoca temporar o cantitate mare de energie electrică. Comparativ cu bateriile, capacitoarele pot fi încărcate şi descărcate rapid şi în plus sunt rezistente la un număr mare de cicluri de încărcare-descărcare. i-ELOOP transformă eficient energia cinetică a automobilului în energie electrică, în timp ce acesta frânează şi foloseşte curentul stocat în capacitor pentru a alimenta sistemele de climatizare, audio şi alte componente electrice. Sistemul de frânare regenerativă Mazda i-ELOOP Sistemul de frânare regenerativă creşte în notorietate ca tehnologie destinată economisirii combustibilului. în general, acest sistem foloseşte un motor electric sau un alternator pentru a genera electricitate pe măsură ce vehiculul decelerează, recuperând astfel o parte din energia cinetică a vehiculului. Sistemele de frânare regenerativă din vehiculele hibride folosesc în general un motor electric de mari dimensiuni şi o baterie dedicată. Mazda a studiat procesele de accelerare şi decelerare ale automobilului şi a dezvoltat un sistem foarte eficient care recuperează rapid o cantitate mare de electricitate de fiecare dată când vehiculul decelerează. Spre deosebire de hibride, sistemul Mazda nu necesită un motor electric şi o baterie dedicate. i-ELOOP integrează un alternator cu tensiune variabilă de 12-25V, un capacitor electric cu două straturi şi rezistenţă redusă şi un convertor curent continuu curent continuu. i-ELOOP începe să recupereze energia cinetică din momentul în care şoferul ridică piciorul de pe pedala de acceleraţie şi vehiculul începe să decelereze. Alternatorul generează electricitate până la 25V pentru o eficienţă maximă, înainte să îl trimită către capacitor (EDCL) pentru stocare. Capacitorul, care a fost dezvoltat pentru a fi utilizat într-un autovehicul, poate fi încărcat la nivel maxim în decurs de câteva secunde. Convertorul transformă energia electrică din 25V în 12V, înainte ca aceasta să fie distribuită direct componentelor electrice ale vehiculului. Sistemul încarcă, de asemenea, bateria automobilului, dacă este necesar. i-ELOOP intervine ori de câte ori maşina decelerează, eliminând astfel situaţia în care motorul consumă combustibil în plus pentru a produce electricitate. În consecinţă, în condiţii de trafic intens, consumul de combustibil este îmbunătăţit cu aproximativ 10%