MadArt Design
Telefon validat
Timis Timisoara
Pe site din 25.08.2017
Ultima activitate 29.04.2024
- 2 anunturi
-
Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551
-
150 EUR
Companie de consultanță închiriază spațiu de lucru pentru liberi profesioniști sau firme specializate în domenii precum avocatură, contabilitate, IT, marketing, consultanță pentru fonduri europene sau alte servicii. Locație: Situat ultracentral, în Piața Unirii, foarte aproape de tribunal (Strada Francesco Griselini, nr.2, etaj 1). Se află într-o clădire istorică cu o curte interioară dedicată exclusiv birourilor. https://goo.gl/maps/su58hYFABWWNUQMi6 Beneficii: Facilități: Biroul are 115 mp, este complet mobilat și este format din două săli de lucru open-space, două săli de ședință, o mini-bucătărie și o baie. Se închiriază spațiu de lucru (birou fizic situat în open-space) și posibilitatea utilizării spațiilor comune (open-space, sălile de ședință, mini-bucătăria și baia). Securitate: Clădirea beneficiază de pază 24/24. Networking: Posibilitatea de a lucra alături de profesioniști în domenii precum contabilitate, consultanță, dezvoltare software și marketing. Colaborările și referințele pot extinde rețeaua ta de clienți. Echipa: Suntem o echipă tânără și dinamică, dar în același timp liniștită și tăcută. Combinația perfectă pentru concentrare și productivitate. Preț închiriere: Chirie pentru spațiul de lucru: 150 euro + tva/lună Utilități: costurile pentru utilități sunt împărțite la numărul total de persoane din birou și includ: apă, încălzire, curent electric, curățenie, internet, abonament apă La Fântâna, abonament imprimantă laser. Vizionări: Spațiul se poate vedea de luni până vineri, între orele 10.00 și 18.30. Pentru a programa vizita, vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat în acest anunț.