CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA
Telefon validat
Bucuresti Sector 1
Pe site din 27.12.2009
Ultima activitate 13.05.2024
- 5 anunturi
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - . Laborator Analize, Recoltare de Probe Alimentare - Preparate Culinare, Gata de Consum, Conservate, Teste Sanitatie - Suprafete, Maini Personal Operator, Potabilitate Apa Tehnologica, Microaeroflora, Configurarea si respectarea Programelor de Autocontrol Conform HACCP si de Conformare, Legislatiei de Reglementare - REGULAMENTUL (CE) NR. 1441/2007, Regulamentului (CE) nr. 2073/2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare, Ord. ANSVSA Nr. 27/2011. Prestarea de Servicii include: Recoltarea cu personal propriu - Transportul cu auto propriu - Analizarea in Laborator Autorizat si Acreditat - Emiterea Buletinelor de Analiza cu recunoastere Internationala. Se executa instruirea personalului agentului economic inainte de recoltare si se programeaza conditiile. Analize Complexe si Complete: Microbiologie, Fizico-Chimice, Radiologice, Toxicologie, Nutritionale, Pesticide, orice analize la cerere. Asigura servicii de Determinarea Stiintifica a Termenelor de Valabilitate / Durabilitate produse alimentare. Cercetare si Inovare Biomoleculara in tot lantul alimentar. Determinarea Valorilor Nutritionale , Energetice, Etichetarea, Proceduri. Studii Stiintifice si Tehnologii pentru produse alimentare Inovate, destinate consumului uman si de punere pe piata / vanzare / comert, cu impact asupra sanatatii umane si mediu. Studii ale Tehnologiilor si Sistemelor de Ambalare, Prezervare, Migrare, Ambalaje, Suprafete, in conformitate cu legislatia Comunitara si Nationala. Analiza si Certificarea Produselor Alimentare. Prelevarea / Recoltarea probelor pentru analize se executa cu personal specializat cu mijloace autorizate, in Laborator autorizat sanitar-veterinar, acreditat RENAR, conform legislatiei in vigoare. Executam anchete alimentare, determinarea de neconformitati - solutii inovatii. Serviciile sunt asigurate prin contract ferm si la solicitare. Departament Management: - Cercetare si Inovare in domeniul Sigurantei si Securitatii Alimentare, Sanatatea Populatiei. Expertiza pentru testarea securității pe lanțul alimentar, de la materie primă la produs finit. Elaborarea de procese inovative pentru siguranță/securitate alimentară, dezvoltarea unor noi concepte i instrumente de verificare a calită ii alimentului. - Investigatii si Anchete Alimentare / Epidemiologice - Consultanta si Consiliere juridica, legislativa in domeniul Sigurantei Alimentare si Sanatatii Populatiei. - Implementarea Standardelor de Calitate ISO: 22000 HACCP / IFS / BRC / FSSC. - Servicii Autorizare Activitati din domeniul Industriei Alimentare. A.N.S.V.S.A. / D.S.V.S.A. / D.S.P. - Servicii Laborator Recoltare Probe Produse Alimentare, Studii Stiintifice de Determinare a Termenului de Durabilitate/Valabilitate. - Servicii de audit extern second opinion, Conformitate si Reprezentarea in relatia cu autoritatile de inspectie si control in domeniu. - Proiectare si Solutii Tehnice Aplicate, Fluxuri Tehnologice la standarde IFS / HACCP. Proiectare si Dimensonare capacitate de Productie, utilaje si dotari specifice, materiale de constructii specifice agrementate.
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Proiectare Fluxuri Tehnologice in raport cu legislatia sanitara - veterinara, siguranta alimentului, cerintele sistemului H.A.C.C.P. Asistenta tehnica de Specialitate - Fabrici / Productie, carne preparata, mezeluri, peste si produse din pescuit, abatoare, Unitati transare - carne tocata, Depozite alimentare, Unitati de alimentatie publica - restaurant, catering, bistro, fast-food, cantina, cafenea, bar, covrigarie, patiserie, cofetarie, laborator. - Proiectare si Dimensonare capacitate de Productie, utilaje si dotari specifice. Programe de Modernizare si Restructurare. Relocare. - Solutii Tehnice Aplicate in constructii si amenajari, materiale agreate, tehnologii speciale. - Audit de conformitate a activitatii, lant alimentar. Inspectie si Control calitate servicii/produse. - Implementarea Standardelor de Calitate ISO: 9001 / MEDIU / 18001 / 22000 HACCP / IFS / BRC / FSSC. - Asistenta Tehnica, Reprezentarea in Relatia cu Autoritatile specifice de Control.
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Implementarea Regulilor de Bune Practici in Executie si Igiena pe principii H.A.C.C.P - SR EN IS , conform cod CAEN - 5610, 5630, 5621, 5629, 4791, 1 . conform normelor A.N.S.V.S.A. raportate la Directivele Uniunii Europene Reg. 852 / 853 / 2004 C.E. si legislatiei nationale, Ord. 111 / 16.12.2008, pachetul de igiena reactualizat, normelor A.N.S.V.S.A. - Documente suport aferente elaborarii documentatiei. - Evaluarea unitatii: dotari, utilaje, flux tehnologic, structural, personal operator. - Elaborarea Diagramei de Flux Tehnologic in functie de grupa de produse si specificul unitatii. - Reprezentarea in relatia cu autoritatile de autorizare / control. - Documentatia scrisa - Manualul de Proceduri in Executie si Igiena pe principii H.A.C.C.P are valabilitate NEDETERMINATA si este proprietatea beneficiarului, respectand conditiile de la data emiterii. - Instructajul Personalului Operator/Lucrator prin sedinte de audit de terta parte la initierea implementarii. Tel:
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - - Servicii Autorizare Activitati din domeniul Alimentar. A.N.S.V.S.A. / D.S.V.S.A. / D.S.P. / MEDIU, ISU, alte autorizatii si avize. - Document de Inregistrare Sanitara - Veterinara - Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (D.S.V.S.A) - Conform Ord. 111/2008 A.N.S.V.S.A. Documente suport aferente elaborarii documentatiei pentru autorizare: CUI, act Id administrator, proiect flux tehnologic (schita), Buletine analiza produse alimentare - Implementarea Regulilor de Bune Practici in Executie si Igiena pe principii H.A.C.C.P. Contract: societate salubrizare, DDD, medicina muncii, preluarea deseurilor de tip S.N.C.U. Lucrari: amenajari/dotari conf. Flux Tehnologic in raport cu respectarea legislatiei specifice in vigoare. Autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 367 Lei. Termenul de intocmire si predarea lucrarii 30 zile lucratoare. - Certificarea Conformitatii / Notificare - Directia de Sanatate Publica - (DSP); Conform Legii 95/2006 O.M.S. Nr. 1030/2009 / Nr. 994/2018. Certificarea Conformitatii - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: CUI, act Id administrator, Declaratia 359 / 2004 O.N.R.Comertului - punct lucru. Ctr. Inchiriere/folosinta, Ctr. Salubritate, Med. Muncii, DDD, Preluare SNCU, Curs igiena pers. Operator, Memoriu tehnic justificativ, RLV-ul spatiului, suprafete cu identificarea destinatiei - dotari si utilaje, Buletine analiza produse alimentare, Autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 200 Lei. Termenul de intocmire si predarea lucrarii 30 zile lucratoare. - A.P.M (punct de vedere MEDIU) In conformitate cu OM 1798/2007 si HG 38/2015. Valabil pentru MAI PUTIN DE 1 Tona/zi/100 scaune - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: proiect 1:1 , documentatie tehnica. Contracte: Distrigaz, Enel, ApaNova, inchiriere, salubrizare pe categorii. Acordul vecinilor direct afectati. Acordul proprietarului de drept. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea documentelor solicitate: 30 zile lucratoare ( se poate functiona de la data depunerii dosarului catre agentia pentru Protectia Mediului - ISU (Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta)- Punct de Vedere privind securitatea la incendiu, incadrarea in conformitate cu HG 571/2016, Ord. nr. 129/2016 - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: C.U.I, Act id. Administrator, Ctr. Inchiriere inregistrat ANAF, Proprietar - Act Proprietate, Extras de Carte Funciara la zi, Plan incadrare in zona 1:500 / 1:2000 stampila primarie, RLV-ul spatiului/obiectivului cu stampila Oficiului de Cadastru, Fisa Cadastrala, Extras de Carte Funciara la zi, scenariu de siguranta la foc sau memoriu tehnic dupa caz, Certificat de urbanism Aviz ISU Autorizatie construire PV receptie Planse desenate - Dupa caz. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea tuturor documentelor solicitate, se contorizeaza 30 zile lucratoare. - Autorizatie / Acord Functionare - Primarie Conform Legea 571/2003 si HCGMB 340/2010. Documente suport aferente elaborarii documentatiei pentru autorizare: C.U.I, Act id. Administrator, Certificat constatator forma lunga(de informare), Ctr. Inchiriere inregistrat ANAF, Proprietar - Act Proprietate, Extras de Carte Funciara la zi, Plan incadrare in zona 1:500 / 1:2000 cu stampila primariei, Acord functionare(conf. model) semnat de vecinii direct afectati - vecinii ( pe verticala si orizontala - asociatia de proprietari, alte grupuri constituite, vecini vis- -vis (strada/Bld.), RLV-ul spatiului cu stampila Oficiului de Cadastru, Fisa Cadastrala, act constitutiv-actualizat, Punct de vedere risc seismic, Negatie/Autorizatie de Mediu, Negatie/Aviz/Autorizatie I.S.U (Pompieri). Dupa caz: aut. construire, PV receptie lucrare, alte avize. Poze exterioare: acces/intrare 2 / laterala dreapta 2 / laterala stanga 2, de ansamblu 2. Contract: societate salubrizare - preluarea pe categorii ultima chitanta achitata, Documentatia pentru eliberarea Orarului de Functionare, Certificat Fiscal DITL proprietar, Certificat Atestare Fiscal DITL prestator, Numar Locuri consumatori pe scaune, Ctr. DDD, medicina muncii. Primaria isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 4.000-6.000 Lei / an. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea tuturor documentelor solicitate, se contorizeaza 45 zile lucratoare / fara termen.
Utilizatori pe care CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA îi urmărește
Încarcă credite la preț redus