Intrebari frecvente – Livrare colet prin Publi24.ro

Ce este serviciul "Livrare gratuita si verificare colet"?
Prin acest serviciu Vanzatorul/ Expeditorul beneficiaza in mod gratuit de transportul produsului/ coletului de la vanzator/ expeditor la cumparator/ destinatar (in condittiile precizate), iar Cumparatorul/ Destinatarul beneficiaza de verificarea produsului la livrare, maxim 7 minute, inainte de achitarea contravalorii produsului comandat.
Cine plateste costul pentru transportul colet?
Transportul produsului de la vanzator/ expeditor la cumparator/ destinatar este gratuit in limita a 2 livrari/ luna daca indeplinesc urmatoarele conditii:
  • produsul este vandut prin site-ul publi24.ro
  • coletul este trimis in localitatile standard FAN Courier
  • greutatea maxima de 10 kg/ colet
  • dimensiunile maxime stabilite: lungime 60 cm, latime 50 cm, inaltime 30 cm
  • respecta termenii si conditiile FAN Courier.

  • Pentru celelalte zone, dimensiuni si greutate colet, pretul este calculat in functie de greutatea coletului si destinatie, si va fi achitat de catre vanzator sau cumparator.
    Cum beneficiaza de livrare gratuita colet?
    Poti beneficia de maxim 2 livrari gratuite lunar, pentru produsele afisate pe Publi24.ro, daca trimiti in localitatile standard FAN Courier colete de pana in 10 kg, cu dimensiunile maxime stabilite (lungime 60 cm, latime 50 cm, inaltime 30 cm) si care respecta termenii si conditiile FAN Courier.
    Cum optez pentru serviciul de livrare gratuita?
    In momentul in care adaugi un anunt, bifeaza optiunea Livrare gratuita si verificare colet

    Poti opta sa oferi Livrare gratuita si verificare colet si modificand anuntul deja publicat pe site.
    Livrarile gratuite se reporteaza de la o luna la alta?
    Nu, livrarile nu vor fi reportate. Lunar poti beneficia de maxim 2 livrari gratuite oferite de Publi24.ro
    Cine plateste costul rambursului banilor?
    Pentru toate expeditiile, atat cele pentru care Publi24.ro plateste transportul coletului de la vanzator/ expeditor la cumparator/ destinatar, cat si pentru cele achitate integral de vanzator sau cumparator, vanzatorul va achita taxa de ramburs. In calitate de Vanzator, poti alege:
    1. sa primesti contravaloarea produsului vandut folosind serviciul FAN Courier Ramburs bani in plic si sa beneficiezi de o taxa la tariful preferential negociat de Publi24.ro cu FAN Courier, de doar 9,96 RON, TVA inclus.
    2. sa incasezi rambursul pentru produsul vandut direct in contul tau prin optiunea Cont colector:
    - daca livrarea este gratuita si taxa de ramburs va fi acoperita de Publi24.
    - daca livrarea este cu plata la vanzator, taxa va fi achitata tot de catre acesta si va avea valoarea de doar 4.76 RON, TVA inclus.

    *Suma maxima care poate fi incasata este in 5,000 ron pentru fiecare factura.
    Cand primesc banii pentru produsul vandut?
    Vanzatorul va primi contravaloarea in bani a produsului vandut in maxim 2 zile lucratoare din momentul livrarii.

    Pentru detalii suplimenatre in legatura cu rambursul tau, contacteaza FAN Courier.
    Cand pot initia o comanda?
    Poti initia o comanda oricand doresti, insa ridicarea coletelor de la expeditor se va face de luni pana vineri in intervalul 11:00 - 17:00
    Ce produse pot livra prin curier?
    Poti trimite prin curier produse care nu sunt interzie de catre firma de curierat si se incadreaza in urmatoarele categorii disponibile pe site:

    Animale
  • Accesorii

  • Auto moto
  • Diverse

  • Casa si gradina
  • Decoratiuni interioare
  • Mobilier
  • Pentru gradina

  • Electronice
  • Aparate foto
  • Audio/video
  • Calculatoare
  • Echipamente auto
  • Electrocasnice
  • Laptop
  • Tablete
  • Telefoane mobile
  • Televizoare
  • Alte aparate

  • Moda si accesorii
  • Bijuterii, ceasuri, accesorii
  • Cosmetice si sanatate
  • Imbracaminte, incaltaminte
  • Pentru copii

  • Timp liber si sport
  • Articole de camping
  • Articole de pescuit
  • Articole de vanatoare
  • Biciclete
  • Carti si Reviste
  • Echipament turistic
  • Instrumente muzicale
  • Obiecte de arta si Antichitati
  • Sport & Hobby
  • Cum fac o comanda de livrare?
    Trebuie sa te autentifici in contul tau Publi24.ro si acceseaza sectiunea Curier/ Comanda noua:
    • click pe butonul Curier/ Comanda Curier si alege anuntul pe care vrei sa il livrezi prin intermediul Publi24.ro
    Alege anuntul pentru comanda curier:
    • completeaza corect datele tale si datele cumparatorului/ destinatarului, astfel incat curierul sa te poata contacta in momentul in care vine sa ridice coletul, iar pe cumparator/ destinatar sa il poata contacta in momentul in care ii va livra produsul;
    Retrimite din comanda:
    • completeaza celelalte detalii din formular (greutate, numar colete, etc.)
    • alege cine sa tipareasca AWB-ul: tu sau curierul
    • selecteaza un interval orientativ in care curierul sa se prezinte pentru a ridica pachetul
    • accepta termenii si conditiile site-ului si click pe Trimite comanda
    Daca am livrat deja un produs/colete beneficiind de serviciul de Livrare gratuita si verificare colet, pot sa adaug anunturi noi cu acelasi serviciu?
    Vei putea adauga anunturi noi, insa acestea vor fi marcate cu eticheta serviciului de Livrare si verificare colet si NU cu Livrare gratuita si verificare colet. La inceputul lunii urmatoare vei beneficia din nou de cele 2 livrari gratuite, iar toate etichetele cu serviciu Livrare si verificare colet se vor transforma in Livrare gratuita si verificare colet.
    De ce trebuie sa completez date de identificare in formularul de comanda livrare?
    In momentul predarii rambursului banilor, agentii FAN sa vor asigura ca datele de identificare completate in formularul de comanda initial coincid cu datele existente in documentele tale de identificare originale.
    Pot folosi serviciul de livrare pentru schimburi de produse?
    Folosirea serviciului ?ivrare gratuita si verificare colet?pentru produsele care fac obiectul unui schimb presupune ca pentru fiecare produs sa existe un anunt activ pe site, iar trimiterea produselor sa fie facuta cu ramburs 0 (contravaloare produs). Pentru a evita eventuale situatii neplacute, iti recomandam sa nu utilizezi serviciul ?ivrare gratuita si verificare colet?pentru schimb de produse.
    Ce produse sunt interzise la livrare?
    Sunt interzise la livrare bunuri care, prin natura lor sau prin modul in care sunt ambalate, pot pricinui pagube persoanelor, mediului, instalatiilor utilizate sau care sunt interzise de catre firma de curierat.
    Am gresit adresa de livrare. O pot modifica?
    Pentru a modifica adresa de livrare este necesar sa anulezi comanda si sa efectuezi o noua comanda in care sa completezi corect adresa destinatarului.
    Ce inseamna Packing list?
    "Packing list" reprezinta lista cu produsele din coletul tau si unele caracteristici ale acestora: denumire, descriere, cod produs si valoare.
    Ce reprezinta asigurarea pentru livrare colet?
    Optand pentru "Asigurare colet", platesti contravaloarea a 1% din valoarea coletului tau, iar in caz de deteriorare sau pierdere, vei fi despagubit 100%. Pentru optiunea "Asigurare colet" este necesara ambalarea corespunzatoare a coletului. Acest serviciu NU este disponibil impreuna cu servicul de Livrarea gratuita si verificare colet platit de Publi24.ro
    Ce se intampla daca destinatarul refuza coletul dupa verificarea produsului?
    Reprezentantul FAN Courier va sigila coletul si va lua legatura cu expeditorul pentru a returna produsul.
    Ce se intampla in cazul nelivrarii coletului?
    Daca expeditia nu se poate livra din diverse motive (refuz primire, deteriorare, neconformitate cu datele inscrise pe packing list, etc.), agentul FAN Courier va intocmi un Proces Verbal de constatare cu detalii despre motivul refuzului, va sigila coletul si va lua legatura cu expeditorul pentru a-i returna produsul.
    • in cazul in care livrarea este gratuita si Publi24.ro plateste transportul produsului de la vanzator la cumparator, taxa de retur colet va fi gratuita pentru expeditor, aceasta fiind achitata de Publi24.ro;
    • in cazul in care livrarea nu este gratuita, ci transportul este achitat de expeditor, taxa de retur colet va fi achitata de expeditor;
    • in cazul in care livrarea nu este gratuita, ci transportul este achitat de catre destinatar, taxa de retur colet va fi achitata de expeditor, pentru a putea intra in posesia produsului;
    Ce se intampla daca destinatarul nu raspunde curierului, pentru primirea produsului?
    Daca adresa destinatarului a fost notata gresit sau acesta refuza primirea coletului, produsul va fi returnat expeditorului.
    Cine ambaleaza produsul pentru livrare?
    Produsul este ambalat si pregatit pentru expediere de catre vanzator. Iti recomandam sa te asiguri ca produsul este ambalat corespunzator, astfel incat acesta sa nu fie deteriorat in timpul transportului. Iata cateva modalitati de ambalare.
    Cum se calculeaza greutatea pentru coletele voluminoase (greutatea volumetrica)?
    Greutatea care va fi luata in calcul va fi valoarea cea mai mare intre greutatea reala si cea volumetrica - greutatea volumetrica - si va fi calculata astfel: lungime x latime x înaltime / 6000;
    Pot initia prin telefon o comanda de livrare?
    Nu. Comanda poate fi initiata numai din contul tau pe Publi24.ro, sectiunea curier. Initiere comanda
    In cat timp se livreaza produsul?
    Coletul va fi livrat de FAN Courier in 24 - 48 ore din momentul preluarii. Termenul poate varia in functie de greutate, dimensiuni si destinatie. Pentru detalii suplimenatre in legatura cu livrarea si rambursul banilor, te rugam sa contactezi FAN Courier.
    Cum pot vedea status-ul coletului trimis?
    Poti verifica in orice moment unde este coletul tau pe pagina de AWB TRACKING de la FAN Courier.
    Cum procedez daca produsul trebuie ambalat in mai multe colete?
    Daca produsul tau are mai multe componente, initiaza o singura comanda si completeaza numarul de colete. Va fi generat un singur AWB, care va contine un numar egal de etichete cu numarul de colete mentionate in formular. Pe fiecare eticheta vor fi notate numarul AWB-ului, numele si adresa expeditorului, numele si adresa destinatarului, valoarea produsului livrat, etc.
    Cum procedez daca vreau sa livrez mai multe produse, insa am initiat o comanda pentru un singur produs?
    Curierul va ridica doar produsul pentru care a fost facuta comanda. Pentru a trimite si celelalte produse este necesar sa initiezi alte comenzi din contul tau pe Publi24.ro
    Ce se intampla daca anulez comanda de livrare?
    In cazul in care anulezi o comanda, curierul nu va ridica produsul si va trebui sa initiezi o noua comanda pentru livrarea produsului. Daca livrarea anulata este o livrare gratuita, aceasta nu va fi luata in calcul si vei ramane cu acelasi numar de livrari gratuite disponibile.
    Care este pretul preferential negociat cu Fan Courier pentru clientii Publi24 in cazul livrarilor cu plata la expeditor?
    Livrare standard cu plata la expeditorTarif preferential
    Colete - primul kg9,00 Ron
    Colete - kg suplimentar0,78 Ron
    Taxa km suplimentar0.80 Ron*
    Returul rambursurilor in plic9,90 Ron
    Returul rambursurilor prin virament bancar (cont colector)4,00 Ron
    *0,80 RON pentru fiecare km suplimentar efectuat in afara Locatiilor FAN Courier, intr-un singur sens
    Cine valideaza comenzile?
    Toate livrarile gratuite sunt verificate automat de catre un sistem si validate de catre un operator, din aceasta cauza perioada mai lunga pana cand comanda este transmisa catre Fan Courier.Daca sunt depistate mai mult de 2 comenzi cu livrare gratuita si cu aceleasi date, acestea din urma sunt anulate de catre noi. Astfel, daca dumneavoastra ati trimis deja 2 colete cu livrare gratuita, restul comenzilor daca sunt cu plata la publi24.ro vor fi anulate. Nu se va accepta trimiterea coletelor din sediile Fan Courier.