Aprovizionare Cumpărături Livrare Horeca
Descriere
Aprovizionarea afacerii tale îţi consumă timpul și resursele?
Acum ai o variantă mult mai rapidă, fără efort, fără cheltuieli de logistică și la un cost prietenos.
Megem noi la cumpărături în locul tău. Oriunde și ori de câte ori ai nevoie.
Livrăm la data și ora stabilite.
Tot ce trebuie să faci este să ne dai lista de cumpărături iar noi ţi le vom livra în cel mai scurt timp la adresa indicată de tine.
Cum funcţionează?
Suntem gata să preluăm toate grijile și bătăile de cap legate de aprovizionarea afacerii tale din marile magazine, complexuri comerciale și pieţe.
Practic îţi vom face cumpărăturile de care ai nevoie, adică exact produsele și mărcile preferate în cantităţile dorite, ţinând cont de bugetul alocat iar apoi ţi le vom livra la punctul de lucru indicat de tine la data și ora convenită.
Nu există adaos comercial la cumpărături!
Emiterea facturii aferente cumpărăturilor se va face de către comerciant direct către firma ta. Costul aprovizionării și livrării va fi achitat separat conform facturii emise de noi.
Aprovizionarea o putem face în funcţie de nevoile tale specifice, de produsele dorite, de magazinele preferate și evident de bugetul alocat.
Frecvenţa aprovizionării o stabilești tu în funcţie de nevoile afacerii tale: zilnic, de 2-3 ori pe săptămână, săptămânal sau doar o dată la câteva săptămâni.
Ne place să lucrăm după un program bine stabilit de cumpărături și livrări, dar ne poţi apela și în cazuri de urgenţă. În măsura în care reușim, te vom ajuta cu plăcere.
Important de știut!
Serviciile noastre de aprovizionare, cumpărături și livrare vor fi 100% personalizate după cerinţele și nevoile tale și a afacerii tale.
Cumpărăturile sunt făcute în baza listei detaliate și a bugetului alocat.
Facem cumpărături și achiziţii în numele firmei tale de la orice magazin, complex comercial sau piaţă din Arad.
Serviciile sunt oferite în baza unui contract care va cuprinde termenii de aprovizionare și livrare precum și costul aferent.
Contractarea acestor servicii se poate face numai după ce a fost emisă și acceptată o ofertă de preţ în funcţie de specificaţiile dorite.
La calculul tarifelor de aprovizionare și livrare ţinem cont de următorii factori: frecvenţa aprovizionării, numărul de magazine vizitate, timpul de prelucrare a comenzii, cantitatea de produse, distanţa parcursă.
Cu cât frecvenţa este mai mare cu atât costul aferent fiecărei livrări este mai mic!
Pentru a beneficia de o ofertă personalizată nu ezita să ne contactezi Publi24_1714236363
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!