Administrative officer
Descriere
Recrutăm Administrative officer în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică.
Responsabilități:
Gestionează activitățile administrative respectând legislația și regulamentele în vigoare, asigurând corectitudinea informațiilor
Execută operaţiuni de contabilizare a tuturor fenomenelor economice ce au loc la sediul central
Asigură corectitudinea înregistrărilor contabile referitoare la furnizori, clienți si salarii
Furnizează documente consultanților externi în scopul întocmirii situațiilor financiare și a drepturilor salariale
Gestionează pontajul salariaţilor şi verifică efectuarea calculului privind drepturile de salarizare
Întocmește diferite rapoarte de gestiune pentru management, transmite rapoarte statistice lunare anuale
Arhivează periodic documentele, în funcţie de tipul fenomenelor economice, de perioada de păstrare stabilită prin lege şi de regulile interne
Organizează inventarierea periodică a tuturor valorilor patrimoniale şi urmăreşte definitivarea potrivit legii a rezultatelor inventarierii
Urmăreşte plățile la termen a sumelor care constituie obligaţia firmei faţă de bugetul de stat, bugetul de asigurări sociale şi alte obligaţii
Ţine legătura cu băncile și asigură o bună colaborare în vederea efectuării tuturor tranzacţiilor şi operaţiunilor bancare
Candidatul ideal:
Studii - Universitare
Experiență- minin 1 an
Limbi străine- engleza nivel avansat
Pachet office, nivel avansat
Se oferă:
Salariu motivant în funcție de experiență
Tichete de masă 40 lei zi lucratoare
Bonusuri în funcție de performanță
Publi24_1715152112
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!