Vei fi notificat de cate ori:

Trimite unui prieten

Trimite

Evaluarea pretului publi24.ro


Evaluarea pretului se face luand in calcul parametri anuntului si preturile anunturilor similare adaugate in ultimele luni.


Categoriile de evaluare

Evaluare Descriere
Sub medie
Pretul anuntului este mai mic decat pretul pietei
Pret OK
Pretul anuntului este aproape de pretul pietei
Peste medie
Pretul anuntului este mai mare decat pretul pietei

Parametri importanti pentru evaluare:



Evaluarea pretului publi24.ro este neutra si nu poate fi cumparata.

Operator facturare

Valabil din 07.01.2021 14:17:33
Specificatii
Numele companiei Mar-Ina Prodprest SRL
Tip job full time
Descriere Locuri de munca

Descriere
Clientul nostru, o companie romaneasca lidera in domeniul distributiei sistemelor si echipamentelor de stingere a incendiilor si confectii metalice, cu o activitate de peste 27 ani in domeniu, cauta candidatul ideal pentru pozitia de Operator facturare, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

Descriere cerinte post:

Factureaza comenzile primite de la reprezentantii de vanzari si cele primite pe email sau telefonic;
Mentine si dezvolta relatia cu partenerii de afacerii si urmareste scadentarul client furnizori;
Emiterea facturilor pe baza comenzilor receptionate;
Editarea documentelor de livrare, retur, discount etc.;
Efectuarea stornarilor sau a eventualelor reglari de marfa;
Verificarea corectitudinii documentelor emise si primite;
Comunicarea telefonica atat cu clientii, cat si cu agentii de vanzari, asupra tuturor activitatilor de mai sus;
Alte sarcini necesare desfasurarii activitatii.
Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate;
Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate;
Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise.

Cerinte minime:

Absolvent studii medii / superioare economice;
Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare;
Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate GEST PRO reprezinta un avantaj;
Cuno tin e de operare PC (MS Office);
Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu;
Abilitatea de a invata rapid lucruri noi;
Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii;
Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client;
Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii.

Vezi detalii pe www.romjob.ro

Ati atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje accesati abonamentul VIP
×
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!