Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Pentru acest post cautam persoane:dinamice si comunicative
Responsabilitatiile postului:
-sa raspunda la telefon ,sa comunicii cu clientii .
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba sau germana sau engleza.
sa cunoasca sa lucreze pe calculator.
sa colaboreze cu proprietarul firmei
- agentie de ocupare a fortei de munca
-director de restaurante ...
Candidatul ideal va trebui să îndeplinească următoarele condiții:
- Sa fie absolvent de studii superioare
- Bune cunoștințe în utilizarea calculatorului
- Cunoștințe în utilizarea programelor Office: Word și Excel
- Capacitate de a urmări și controla eficient mai multe probleme simultan
- Capacitate ...
Alătură-te echipei noastre ca Asistent Manager Resurse Umane.
Suntem în căutarea unei persoane energice și organizate, pasionată de resurse umane, care vrea să crească într-un mediu dinamic și profesionist. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii și ești dornic să te dezvolți profesional, această oportunitate ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Firma in domeniu constructiilor angajeaza asistenta manager cu permis auto ,cu experienta la condus cunostinte operare pc,cu disponibilitate la delegatii in tara in interes profesional cind este cazul,trimiteti cv dvs de angajare aici pe pub 24 si am sa va contactez.Ofer si cer seriozitate.
Cerinte
-aspect fizic placut
- program 8-16, de luni pina vineri
-experienta in preluare de comenzi service auto, intocmire fise
-portofoliu comenzi, intrari si iesiri
-experienta in lucrul cu POS
-evidenta firme de curierat
-la cererea superiorilor, tot ce este necesar activitatii unitatii
Relatii ...
Căutăm o persoană dinamică și organizată pentru poziția de secretară în cadrul companiei noastre.
Rolul implică gestionarea activităților administrative și de secretariat, oferind suport în activitățile zilnice ale companiei.
Cerințe:
- Studii medii sau superioare;
- Cunoștințe bune de operare PC ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Cerinte
-aspect fizic placut
- program 8-16, de luni pina vineri
-experienta in preluare de comenzi service auto, intocmire fise
-portofoliu comenzi, intrari si iesiri
-experienta in lucrul cu POS
-evidenta firme de curierat
-la cererea superiorilor, tot ce este necesar activitatii unitatii
Relatii ...
firma comerciala recent infiintata cauta:
secretara asistenta proprietarului - asistentul se va ocupa de gestionarea activităților proprietarului. de preferință arătos, disponibil și pentru călătorie
director comercial - Cautam manageri comerciali dedicati vanzarilor.
trebuie să cunoască cel puțin ...
Cautam o doamnaa domnisoara care sa ne ajute la birou pe partea de documentatii, ofertate, contabilitate si arhivare. Program normal.
FIRMA DE CONSTRUCTII
Pentru mai multe detalii sunati la nr. tel:
Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative.
Responsabilitatile postului:
-sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii.
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare ...
Detalii poziție:
Denumirea postului: Secretar administrativ
Tipul angajării: Full-time
Locația: Timișoara
Descrierea Postului:
Compania SC ITALIAN BUILDING SYSTEM SRL este în căutarea unui secretar administrativ motivat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea ...
Locație:
Calea Lugojului 34, Ghiroda 307200, România
Titlu post:
Angajat a Backoffice
Despre noi:
Suntem o companie în creștere, activând în domeniul construcțiilor subterane lucrărilor de săpături. Pentru a sprijini echipa noastră din filiala din Ghiroda, căutăm un o angajat ă backoffice dedicat ă. ...