Vei fi notificat de cate ori:

Trimite unui prieten

Trimite

Evaluarea pretului publi24.ro


Evaluarea pretului se face luand in calcul parametri anuntului si preturile anunturilor similare adaugate in ultimele luni.


Categoriile de evaluare

Evaluare Descriere
Sub medie
Pretul anuntului este mai mic decat pretul pietei
Pret OK
Pretul anuntului este aproape de pretul pietei
Peste medie
Pretul anuntului este mai mare decat pretul pietei

Parametri importanti pentru evaluare:



Evaluarea pretului publi24.ro este neutra si nu poate fi cumparata.

Angajam ASISTENT MANAGER LIMBA FRANCEZA, Salariul 2500 ron

Valabil din 12.01.2021 08:20:02
Descriere Locuri de munca

WORLD OFFICE ONLINE SRL

PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA ()

Candidatul ideal
Va rugam nu aplicati daca nivelul limbii franceze nu este cel putin mediu.

Dorim extinderea echipei si cautam o persoana motivata care sa stapaneasca limba franceza si care sa detina bune abilitati informatice .

Cerinte:
- obligatoriubune cunostinte de limba franceza
- cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet);
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- atentie catre detalii;
- experienta in lucrul cu echipamentele de birou;

Descrierea jobului
Asistentul Manager se ocupa cu gestionarea mailurilor si faxurilor primite din partea colaboratorilor nostri, se ocupa de distribuirea corecta a documentelor, actualizeaza datele dosarelor primite zilnic.
Program: luni-vineri 8:30- 17:00; 09:45-18:15; 8 ore / zi + 30 minute pauza de masă (in intervalul mentionat)
Statutul: angajat pe perioadă nedeterminată cu carte de muncă
Concediu de odihnă: 21 zile lucrătoare /an
Salariu NET :2500 LEI
LOCATIA ZONA: LUJERULUI ( Langa Plaza Romania)

Posibilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural.

Beneficii:
- salariu atractiv;
- mediu de lucru placut;
- prime de sarbatori.
Descrierea companiei
WORLD OFFICE ONLINE - Cabinet de expertiza auto, infiinţat în anul 1993, cu capital francez, activeaza pe piata din Romania din anul 2012.
Astăzi echipa noastră este formată din experți autorizați și secretare calificate pentru a asigura servicii de calitate.
Procesul nostru de operare este foarte riguros și organizat în jurul acestor criterii-cheie: profesionalism, seriozitate, inovaţie și curiozitate.

PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA()

Vezi detalii pe www.romjob.ro

Ati atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje accesati abonamentul VIP
×
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!