Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești!
Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri ...
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana.
Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri
Salariu: 4000 - 4500 lei in mână + comision.
Cerințe candidatului:
vorbit fluent limba romana, ...
Candidatul ideal:
- studii medii;
- permis de conducere categoria B;
- capacitate de lucru sub stres, in program prelungit;
- capacitate de analiza si sinteza, spirit intreprinzator, dinamic si ordonat.
Responsabilitati:
- intocmirea programelor de lucru pentru ...
Caut secretara
Vârsta 22/45
Cerințe:
- Cunoa terea limbii italiene
- Cu cunostinte de birotrice si de Microsoft în principal (Word, Excel)
- experienta de secretariat si dinamica ,profesionalita
- Posibilitatea de part-time/eventual contract cu Norma interaga
Per mai multe detail contactati.
Posibilitate ...
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie.
Abilități foarte bune în relațiile cu publicul;
Cunoștințe foarte bune de limba română;
Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate;
Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare ...
Descriere
-Activitatea se va desfasura la sediul biroului.
-Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional
-Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta;
- Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate;
- Atentie ...
Criterii:
Experienta pe un post similar: minim 2 ani
Experienta in lucru direct cu clientul
Studii medii superioare
Notiuni de gestiune si contabilitate primara
Abilităţi de utilizare a computerului (MS Office)
Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate
Responsabilitati:
Intocmeste ...
Criterii:
Experienta pe un post similar: minim 2 ani
Experienta in lucru direct cu clientul
Studii medii superioare
Notiuni de gestiune si contabilitate primara
Abilităţi de utilizare a computerului (MS Office)
Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate
Responsabilitati:
Intocmeste ...
Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani.
Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.
- efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare informare
- borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale
- obținerea certificatelor de atestare fiscală
- pregătirea documentelor ...
Cerinte candidat ideal:
- Studii medii
- Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word.
- Abilitati de organizare si planificare.
- Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa.
- Atentie distributiva si gandire analitica.
Descriere activitate:
-Front office sau back office, introducere ...
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri!
Mesajele primite nu vor fi luate in considerare!
FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV
Candidatul ideal:
- Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj);
- Experienta acumulata ...
Candidatul Ideal
- Abilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicale
- Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti;
- abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite ...
Ne-ar placea ca tu sa fii :
- cel putin cu studii medii finalizate (diploma BAC)
- cu bune cunostinte operare calculator(M.S. Office - Excel, Word)
- cu experienta in utilizarea unui sistem informatic de gestiune
- o persoana inteligenta, capabila sa lucreze atat independent, cat si in echipa
- ...
Activitatea de zi cu zi:
Procesarea comenzilor din showroom: facturare, încasări cu numerar card;
Preluarea comenzilor online: verificare, facturare, emitere documente de transport;
Gestionarea facturilor proforme, a facturilor fiscale;
Îndosarierea documentelor contabile și administrative;
...