Firma de import- export angajează o persoana feminină , absolventă de studii economice în domeniul managementul și administrarea fondurilor de investitii mobile și imobiliare .
Se asigura salariu decent , eventual locuința și autoturism de la firmă .
.
Selecția se va realiza doar în baza unui ...
Căutăm, pentru clientul nostru din Oradea, o persoană pentru administrarea unui magazin online. Clientul activează în producția de uși de interior și accesorii, având ca obiectiv realizarea unor produse care urmează tendințele internaționale și respectă cele mai înalte standarde de calitate.
Cerințe:
- ...
SC GMAB CONSULTING SRL - companie care isi desfasoara activitatea in domeniul fabricatiei echipamentelor, liniilor de asamblare si automatizare pentru industria constructiilor si cu o experienta in domeniu de peste 20 de ani,
Angajaza:
-CONSILIER JURIDIC
Descrierea jobului:
-sa furnizeze servicii ...
Angajam in departamentul de Achizitii Rol Administrativ in industria automotive in Oradea, jud Bihor.
CERINTE:
- cunostinte MS Office
- studii superioare in domeniul economic
- experiență minim 1 an pe o funcție similară
- lb engleză nivel avansat, lb spaniolă prezintă un avantaj
RESPONSABILITATI:
- ...
Shinheung Electronics angajeaza SPECIALIST IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA
Cerinte:
- studii superioare
- curs SSM&PSI 80 ORE
- experienta minim 3 ani
- cunoasterea limbii engleze
- cunoasterea limbii maghiare constitue avantaj
- permis de conducere categ. B
Descriere:
Ne-am bucura sa faci parte din echipa ALLSYS ENERGY S.A. ,Mun. Oradea in rolul de "cititor contoare de energie electrica"
In aceasta pozitie, vei fi responsabil(a) de: citirea contoarelor electrice pe zona alocata, identificarea contoarelor nefunctionale si raportarea situatiilor depistate ...
Dorești să participi la construirea unei misiuni de distribuire de materiale creștine?
Răspunde-ne chiar acum printr-un mesaj.
CE AR TREBUI SĂ FACI:
Să coordonezi activitățile fundației pe baza orientărilor internaționale UCB, în funcție de posibilitățile existente.
Să gestionezi distribuția la ...
Cerinte candidat ideal:
- Studii medii
- Cunostinte foarte bune de operare in Word si Excel.
- Abilitati de organizare si planificare
- Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa
- Atentie distributiva si gandire analitica
Descriere activitate:
- Back office
- Introduce si valideaza ...
Angajam asistent manager, prezentabil.
Cerinte: cunostinte avansate de limba germana si sau engleza, cunostinta de programul Office.
Disponibilitate pentru transferte ocazionale în străinătate bine platite. Oferim conditii avantajoase, bonuri de masa, decontare transport. Salariu negociabil la interviu. ...
Descrierea companiei:
Superbon este înfiinţată în anul 2006 şi are ca principal domeniu de activitate colectarea şi valorificarea deşeurilor nepericuloase.
Candidatul ideal:
Utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
Cunoştiinţe bune de limba engleză scris şi vorbit.
Spirit ...
Candidatul ideal:
Cunoștințe bune de engleză
Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word, Excel)
Capacitatea de a respecta termenele limită
Bune abilități analitice
Atitudine pozitivă și gândire orientată spre soluții
Proactiv, flexibil și adaptabil
Orientat spre echipa
Licența sau certificarea în Resurse ...
Descriere postului
Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri;
Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor;
Recunoasterea si analizarea documentelor primite.
Cerinte
Cunostinte limba italiana - nivel mediu;
Cunostinte utilizare PC; ...
Candidatul ideal
Cautam o persoana serioasa, dinamica, flexibila, ambitioasa, bune abilitati de comunicare, maturitate, responsabilitate si constiinciozitate, sa posede ambitie si dorinta de invatare si dezvoltare continua, capacitatea de a gasi si implementa solutii, reactie rapida de raspuns, abilitati ...
Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune.
Beneficii oferite:
- ...
Descrierea jobului
Promoveaza D2D in vederea vanzarii serviciile si produsele Orange Romania pentru clientii din portofoliu administrat si pentru clientii noi.
Responsabilitati :
- Promoveaza si vinde D2D produsele si serviciile Orange;
- Managereaza si dezvolta portofoliului de clienti.
Cerinte:
- ...
Firma STANDARD CDV- DOCUMENTS S.R.L. din Oradea, angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date , cor 413201. Firma are ca obiect principal de activitate: Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice.
Responsabilități:
Introducerea și validarea corectă a datelor în sistemul noastru ...
Principalele atributii si sarcini ale unui Manager de Proiect:
- Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
- Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii ...