Anunțuri
Administratie-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta
-
Promovat
Angajez om cu experienta in resurse umane cu desfasurarea activitatii in Romania
-
Promovat
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul
-
Promovat
Receptie clinica medicala Program de lucru: de luni pana vineri, 12 24, in intervalul
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza
-
Firma activa in comertul international cauta o tanara secretara. In stransa colaborare
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana
-
Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe
-
-
Firma locala angajeaza persoana pentru activitati de secretariat si administrative
-
Secretara part full time. Poate fi si cu studiile neterminate, liceu facultate. Se
-
Societate profesional notariala din Sectorul 3, angajam operator PC. Cerinte: -
-
Societate de constructi,angajam asistenta personala manager,aspect fizic,open mind
-
Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata
-
-
Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia
-
Certificat de calificare arhivar; Experienta de minim 3 ani in domeniul arhivare
-
Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De
-
Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina
-
Ne mărim echipa! Angajăm: - operator facturare (introducere facturi, corespondență
-
-
Angajăm Șef tură cu experiență pentru magazin Partener Profi Sector 6 ,Bd Iuliu Maniu
-
Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre
-