Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Candidatul Ideal
Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar
Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Timisoara.
- Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială)
- Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică
- Experienţa de minim ...
Cerinte:
Studii medii
Cunostinte operare PC (MS Office);
Exprimare corecta si coerenta;
Atitudine pozitiva, aptitudini organizatorice, spirit intreprinzator;
Persoana sociabila, meticuloasa, responsabila, serioasa;
Capacitate buna de comunicare si relationare
Engleza - nivel mediu
Descrierea ...
Societate comerciala angajeaza asistent manager part -time sau full time
Cerinte:
Cunostinte de cotabilitate primara
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Ţinută business;
Fluenţă verbală;
Pentru detalii și programarea unui interviu sunati la :
Personalitate dinamică, ...
Pet Hotel angajează pentru poziția de Front Desk Officer , persoană cu abilități de comunicare și în limba engleză, iubitoare de animale , organizată, ce va avea ca responsabilități gestiunea rezervărilor, comunicarea cu clienții și diverse activități de birou. Suntem în Sector 1, zona de Nord, pe șoseaua ...
TE CREZI CAPABIL DE PERFORMANTA? VREI SA DEMONSTREZI TIE SI CELOR DIN JUR CA POTI? DORESTI CASTIGURI PE MASURA MUNCII ? Angajam agenti imobiliari cu sau fara experienta indiferent de varsta. Se cauta persone ambitioase, dornice de castig, capabile de a se adapta colectivului. Lejeritatea in comunicare, ...
Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii.
Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul ...
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DIN CONSTANTA ANGAJEAZA SECRETARA
Va rugam sa aplicati cu un CV care sa cuprinda un numar de telefon valid.
Veti fi contactati ulterior pentru stabilirea unui interviu.
Cerinte
- Absolventa studii superioare
- Atentie la detalii si respectarea termenelor limita;
- Persoana ...
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DIN CONSTANTA ANGAJEAZA OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE SI PRELUCRARE DATE.
Va rugam sa aplicati cu un CV care sa cuprinda un numar de telefon valid.
Veti fi contactati ulterior pentru stabilirea unui interviu.
Responsabilități:
Intocmeste documente pentru dosarele de ...
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate in domeniul juridic, conditie obligatorie
- Experienta in domeniul juridic;
- Cunostinte bune de utilizare PC (office scanare email etc);
- Buna capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita;
- Foarte bune abilitati ...
Suntem în căutarea unei persoane dinamice și organizate pentru a se alătura echipei noastre pe postul de **Secretară**. Dacă ești o persoană comunicativă, ai abilități excelente de organizare și ești orientată spre detalii, te invităm să aplici!
**Responsabilități principale:**
- Gestionarea corespondenței ...
Agentie imobiliara angajeaza Asistenta manager - Secretara, cu sau fara experienta.
Program flexibil part time sau full time.
Salariu: - 7200 lei + bonusuri.
Domnisoara va lucra direct cu managerul general, care este un barbat de 36 de ani, discret, serios, generos.
Se cauta o fata tânără, inteligenta, ...
Angajam Project Manager la o fabrica din Brasov.
CERINTE:
- lb engleza AVANSAT
- domiciliu stabil jud Brasov
- cunostinte avansate utilizare PC
- minimum 5 ani experienta in managementul pe proiecte
- studii: Inginer, domeniu tehnic, de preferinta electric, electronic
- cunoaste diferite tehnici si instrumente ...
Candidatul ideal:
- studii medii;
- permis de conducere categoria B;
- capacitate de lucru sub stres, in program prelungit;
- capacitate de analiza si sinteza, spirit intreprinzator, dinamic si ordonat.
Responsabilitati:
- intocmirea programelor de lucru pentru ...
Cerintele postului:
minim studii medii;
fara antecedente penale;
atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj
conditie fizica buna;
experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ;
capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte;
atentie distributiva
- ...
Candidatul Ideal:
Persoana organizată, operativă și cu atenție distributivă;
Cunoștințe foarte bune de operare calculator (Microsoft Office);
Viteză și dexteritate în introducerea de date;
Abilități excelente de planificare, anticipare și operare;
Gandire structurată, spirit de analiză ...
Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar
Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:
Pentru acest post cautam persoane:dinamice si comunicative
Responsabilitatiile postului:
-sa raspunda la telefon ,sa comunicii cu clientii .
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba sau germana sau engleza.
sa cunoasca sa lucreze pe calculator.
sa colaboreze cu proprietarul firmei
- agentie de ocupare a fortei de munca
-director de restaurante ...
Firma locala angajeaza persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media reprezinta un plus. Sediul firmei ...
Angajeazam persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media obligatoriu. Sediul firmei - zona centrala. ...
Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activități zilnice de secretariat și protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
Ce oferim:
- pachet salarial motivant
- bonusuri de performanță
- training-uri și posibilitatea de dezvoltare personală
- contract pe perioada ...
Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activități zilnice de secretariat și protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
Cerințe:
- disponibilitate program flexibil
(FARA OBLIGATII)
Ce oferim:
- pachet salarial motivant
- bonusuri de performanță
- training-uri și posibilitatea ...
Cerințe:
Experienţă anterioară în operaţiunile de depozitare - in firme de profil Productie
Cunostinte MS Office
Cunostinte operare sistem ERP ( SAP , Oracle etc )
Experienţă sau calificarea anterioară a manevrării stivuitorului
Experienţă sau calificarea anterioară a manevrării macaralei ...