Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)
Responsabilitati:
Operare Calculator (pachetul MS Office);
Redactare si comunicare in limba engleza.
Oferim:
Salariu stabil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru placut si modern.
Angajam Project Manager la o fabrica din Brasov.
CERINTE:
- lb engleza AVANSAT
- domiciliu stabil jud Brasov
- cunostinte avansate utilizare PC
- minimum 5 ani experienta in managementul pe proiecte
- studii: Inginer, domeniu tehnic, de preferinta electric, electronic
- cunoaste diferite tehnici si instrumente ...
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate in domeniul juridic, conditie obligatorie
- Experienta in domeniul juridic;
- Cunostinte bune de utilizare PC (office scanare email etc);
- Buna capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita;
- Foarte bune abilitati ...
SE CAUTA PERSONAL PENTRU FUNCTIA DE CONSILER JURIDIC, ECONOMIST SI OPERATOR INTRODUCERE DATE
AVAND IN VEDERE CA MAJORITATEA PERSONANULUI EXISTENT ESTE DE SEX FEMININ PENTRU A COMPLETA ECHIPA SE ANGAJAZA PERSONAL DOAR DE SEX FIMININ
ABILITATI NECESARE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR
OPERARE WORD SI XL ...
Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana.
Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea.
Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900.
Va rugam apelati in intervalul orar 13-19
Multumim
Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unui Asistent Manager talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău.
Responsabilități:
Gestionarea eficientă ...
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara.
Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.
CERINȚE
experiență de minimum 3 ani într-un birou notarial este obligatorie;
studii superioare, absolvent ă al a Facultății de drept reprezinta un avantaj
excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate ...
- efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare informare
- borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale
- obținerea certificatelor de atestare fiscală
- pregătirea documentelor ...
firma comerciala recent infiintata cauta:
secretara asistenta proprietarului - asistentul se va ocupa de gestionarea activităților proprietarului. de preferință arătos, disponibil și pentru călătorie
director comercial - Cautam manageri comerciali dedicati vanzarilor.
trebuie să cunoască cel puțin ...
Firma de import- export angajează o persoana feminină , absolventă de studii economice în domeniul managementul și administrarea fondurilor de investitii mobile și imobiliare .
Se asigura salariu decent , eventual locuința și autoturism de la firmă .
.
Selecția se va realiza doar în baza unui ...
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba sau germana sau engleza.
sa cunoasca sa lucreze pe calculator.
sa colaboreze cu proprietarul firmei
- agentie de ocupare a fortei de munca
-director de restaurante ...
Pentru acest post cautam persoane:dinamice si comunicative
Responsabilitatiile postului:
-sa raspunda la telefon ,sa comunicii cu clientii .
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, Socializare, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima ...
Dorim să angajăm absolvent de învă ământ superior, care cunoa te limba franceză atât scris cât si vorbit, pentru activitatea de birou. Munca este în Cluj Napoca. Activitatea desfă urată este reala ia cu clien ii no rtii, cu architec i, cu designeri.Poate să fie student, absolvent sau masterand. Persoană ...
Societate de constructi angajeaza secretara,aspect fizic,open mind,comunicare,operare PC,SPV,salariu atractiv,contract.
Relati,CV,pe whatsapp sau pe sait
Alătură-te echipei noastre ca Asistent Manager Resurse Umane.
Suntem în căutarea unei persoane energice și organizate, pasionată de resurse umane, care vrea să crească într-un mediu dinamic și profesionist. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii și ești dornic să te dezvolți profesional, această oportunitate ...
Suntem în căutarea unui Asistent Office dedicat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare și organizare, va fi capabil să gestioneze multiple sarcini și va contribui la buna funcționare a biroului nostru.
Principalele atributii:
Răspunde ...
SC General Global Solution, angajeaza personal administrativ-operator introducere date
Punct de lucru: Str Baicului, nr 55, sect 2, Bucuresti
Program: L-V : 9-18 ( 1 ora pauza )
Cerinte:
-cunoasterea pachetului office
-experienta in domeniu
-bune abilitati de comunicare
-spirit de echipa
Oferim:
-Salariu ...