Mitsubishi Outlander PHEV 204 CP, dotare de top, parcare gratuita, impozit redus 95%
Specificații
Descriere
Cel mai inalt nivel de dotare pentru Outlander PHEV din 2016, care pe langa dotarile de baza vine cu:
- tapiterie din piele integrala in stare impecabila
- faruri led cu reglare automata a inaltimii
- scaune fata, volan si parbriz incalzit electric
- pilot automat adaptiv (mentine viteza insa franeaza daca apare o masina in fata, accelereaza inapoi pana la viteza reglata cand masina din fata trece pe alta banda sau accelereaza)
- asistenta la mentinerea benzii
- asistenta la franare
- asistenta pentru a evita impactul frontal
- camere video fata spate lateral care formeaza impreuna o imagine 360 a masinii
- senzori de parcare fata + spate
- sonorizare Rockford Fosgate cu subwoofer in portbagaj, head-unit cu ecran tactil integrat cu sistemul masinii pentru reglarea programata a incalzirii racirii, afisare informatii incarcare consum utilizare energie instant si istoric, diverse reglaje pentru stilul de condus confort, etc
- spalatoare faruri
- deschidere si inchidere portbagaj electrica (din buton, din telecomanda cheie, etc)
- trapa electrica
Dotarea de baza vine cu dublu climatronic, keyless entry, keyless go, 4x4 cu control din buton, senzori de lumina, senzori de ploaie, oglinda interioara electrocrom, sistem hands-free bluetooth si multe altele pe care le puteti descoperi la vizionare sau cautand pe internet.
ITP valabil pana in Feb.2026. Impozit achitat pe tot anul 2024 (12 lei in Bucuresti - Sectorul 2, in urma reducerii aferente hibridelor). Parcare gratuita in toate parcarile municipale din Bucuresti (probabil si in alte orase).
Masina se livreaza cu 2 seturi de jante de aliaj originale Mitsubishi + anvelope:
- jante 16 + anvelope de iarna (cele montate pe masina)
- jante 18 + anvelope de vara aproape noi
Ambele dimensiuni sunt trecute in acte.
Se ofera uleiul + filtrul necesar reviziei astfel incat sa se evite orice dubiu si noul proprietar sa stie exact cand aceasta va fi facuta. Bateria de tractiune a fost masurata cu PHEV Watchdog si are un SOH de 77% (ceea ce este un rezultat foarte bun pentru o masina din 2016, Mitsubishi garantand doar 70% in primii 8 ani in limita a 150.000km).
Tamponul pentru motorul electric din spate este inlocuit recent cu o varianta imbunatatita (defect frecvent la Mitsubishi Outlander: tamponul original se rupe rapid).
Kilometrii sunt in crestere, masina mai este folosita ocazional.
Cablul original de incarcare pentru priza de casa, la 220V, este inclus in pret.
Este masina personala, folosita pentru deplasarile cu familia. Sunt al doilea proprietar in Romania, iar masina nu mai este ca noua. Exista urme de zgarieturi si mici lovituri indoituri pe bara fata, bara spate, capota, haion si aripa stanga fata. De asemenea, volanul are o zona tocita (in dreptul degetelor cu inele de la mana stanga). Insa nimic care sa afecteze functionalitatea. Estetic, se poate reveni la stadiul de "impecabila" cu cateva sute de euro, insa prefer sa o vand necosmetizata ca sa nu existe semne de intrebare cu privire la cat de grave au fost problemele. Prima inmatriculare in talon este 24.12.2015, dar in carte apare fabricata in 2016.
Masina se poate viziona si proba in Buftea, in parcarea de la Calu Balan, cu programare inainte. De asemenea, se poate programa apel video pentru cine doreste sa o vada inainte de a se deplasa.
Nu se accepta niciun fel de schimb, pretul este fix si nenegociabil. Masina este vanduta pentru ca am achizitionat tot un Outlander PHEV, urmatoarea generatie. Se vinde doar cu perfectarea actelor pe numele noului proprietar, exclus sa se circule cu acte si asigurare pe numele meu.
Pentru cine nu este familiarizat cu tehnologia PHEV de pe Outlander, cateva detalii:
- motorul termic dezvolta 121CP, insa impreuna cu cele 2 motoare electrice se ajunge la 204CP
- pana la 80 km h masina este propulsata exclusiv de cele 2 motoare electrice (cate unul pe fiecare axa)
- pana la 80 km h motorul termic poate porni dar doar ca generator, nu va fi cuplat la roti
- masina poate fi condusa in regim exclusiv electric pana la 120 Km h
- peste 80 km h, daca este nevoie, se cupleaza la rotile fata si motorul termic printr-un reductor cu raport fix
- autonomia in regim exclusiv electric este 50km (data de producator). In practica, in functie de temperatura exterioara si de regimul de condus, aceasta variaza intre 30 si 60 de km
- permite reglarea fortei de recuperare a energiei la franare, intre B0 si B5. La B4 B5 la ridicarea piciorului de pe acceleratie franeaza destul de pronuntat, astfel stopul de frana se va aprinde
- bateria de tractiune este folosita si la incalzirea racirea programata a cabinei
- masina nu are alternator, nu are cutie de viteze, este extrem de optimizata si ieftin de intretinut, iar trecerea intre electric termic este total transparenta pentru sofer, practic nu se simte nicio diferenta oferind senzatia similara cu a unei cutii CVT Publi24_1708282547
Vezi detalii pe www.bestauto.ro
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Publi24.ro sau creează-ți rapid un cont nou!