Adrian Stancu
Bucuresti Sector 1
Pe site din 17.08.2012
Ultima activitate 27.01.2023
- 7 anunturi
-
Agent curatenie( femeie) cu experienta, pentru birouri in zona Jiului, Bucuresti Noi. Program lucru: luni-vineri, 6-10 dimineata, Contract de munca, Protectia muncii, Medicina muncii. Pentru ralatii la tel. , salariul 1100 net la programul de 4ore/ zi.
-
Vânzarea prin telefon a diverselor produse si servicii. Contactează clienții actuali si potențiali in vederea vânzării produselor si serviciilor. Contactează clienți sau potențiali clienți in vederea bunei desfășurări a contractelor pe care le are cu firmele partenere etc. Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clienților alocați in campanii. Verifica veridicitatea si corectitudinea informațiilor introduse in CRM, baze de date etc. Completează un formular de reclamații la sesizarea clientului specificând motivul reclamației, preda formularele de comanda si reclamații către Project Manager. Folosește si actualizează baza de date clienți cu informații si cerințe despre clienții vechi/noi sau potențiali, comunicate de aceștia. Utilizează programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook, etc. Utilizează fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet. Se documentează in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de către firma. Urmărește si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte apărute in activitatea de zi cu zi, transmite managerului direct informațiile cu privire la : sesizările si/sau reclamațiile de orice natura privind relația dintre client si prestator (ex. Neprimirea produselor comandate, primirea parțiala sau greșita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plați duble sau incorecte, retururi/stornări/retrimiteri, calitatea produselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clienților etc) Semnalează managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect, însușirea standardelor personale, noțiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricărui departament al firmei. Responsabilitățile postului : Executa in condiții de calitate si eficienta campaniile planificate. Respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfășurarea fiecărei campanii in parte. Este direct răspunzător de corectitudinea informațiilor, primite de la clienți sau potențiali clienți, introduse in baza de date, răspunde in fata șefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfășurata. Răspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a sarcinilor ce-i revin răspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu. Respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate. Emite zilnic numărul necesar de apeluri, minim 60 de contacte/clienți apelați, respecta zilnic numărul minutelor pe care trebuie sa îl vorbeasca cu clienții la telefon, minim 2 minute. Programul de lucru este de 5 ore/zi/25 de ore/săptămâna. Intervalul ora 13.00 18.00 Va multumim!
-
Sofer distributie part time cu experienta in distributia produselor de curatenie. Domiciliul obligatoriu in Bucuresti, trimiteti CV pe mail: Programul de lucru 12-16.00. Salariul 900 Ron/luna Cerinte: - atentie la detalii - persoana organizata si responsabila - abilitati de comunicare - bine organizat si bine structurat - rezistent / rezistenta la stres Responsabilitati : - ambalarea in mod corespunzator a coletelor - aranjarea produselor in depozit - verificarea produselor ambalate - participarea obligatorie la inventar o data pe luna - mentinerea curateniei in depozitele societatii / parti comune - pregatirea tuturor comenzilor - ofera suport tuturor colegilor - ambalarea coletelor fara erori livrate catre clienti - mentinerea stocului tampon in depozitele proprii Ce oferim: - program de lucru: L- V: 12- 16:00 - salariu atractiv - mediu de lucru dinamic, competitiv, tanar si plin de viata Studii studii medii Punct de lucru: B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Detalii suplimentare la Cv-urile se depun la: Acest post se adreseaza persoanelor care mai doresc sa isi rotunjeasca veniturile.
-
Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro, Okazii.ro, Teamdeals.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari. Cunoștințe bune de Word, Excel. Prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 4 ore/zi cu posibilitatea de trecere la programul de 8 ore. Adresa pentru interviu este:B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Beneficii: contract de munca pe o perioada nedeterminata, protectia munci, medicina munci, Salariul 1000 ron/net
-
Cautam ambalator colete cu urmatoarele cerinte: atentie la detalii, persoana organizata si responsabila, abilitati de comunicare. Adresa unde se desfasoara activitatea este: Bulevardul Ghencea, Nr.126-132. Domeniu activitate - Magazin online Cerinte: - atentie la detalii - persoana organizata si responsabila - abilitati de comunicare - bine organizat si bine structurat - rezistent / rezistenta la stres Responsabilitati : - ambalarea in mod corespunzator a coletelor - aranjarea produselor in depozit - verificarea produselor ambalate - participarea obligatorie la inventar o data pe luna - mentinerea curateniei in depozitele societatii / parti comune - pregatirea tuturor comenzilor - ofera suport tuturor colegilor - ambalarea coletelor fara erori livrate catre clienti - mentinerea stocului tampon in depozitele proprii Ce oferim: - program de lucru: L- V: 9.00- 13.00 - salariu atractiv - mediu de lucru dinamic, competitiv, tanar si plin de viata Studii studii medii Detalii suplimentare la Cv-urile se depun la:
-
Șofer distribuție Part Time Cu experienta in distribuția produselor de curățenie. Domiciliul obligatoriu in București, trimiteți CV pe mail: Programul de lucru 12-16.00. Salariul 1000 RON/luna Cerințe: - atenție la detalii - persoana organizata si responsabila - abilitați de comunicare - bine organizat si bine structurat - rezistent / rezistenta la stres Responsabilități : - ambalarea in mod corespunzător a coletelor - aranjarea produselor in depozit - verificarea produselor ambalate - participarea obligatorie la inventar o dată pe luna - menținerea curățeniei in depozitele societății / parți comune - pregătirea tuturor comenzilor - oferă suport tuturor colegilor - ambalarea coletelor fără erori livrate către clienți - menținerea stocului tampon in depozitele proprii Ce oferim: - program de lucru: L- V: 12- 16:00 - salariu atractiv - mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata Studii medii Punct de lucru: B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Acest post se adresează persoanelor care mai doresc sa își rotunjească veniturile.
-
Mocheta sau covorul, reprezinta o investitie importanta pentru firma sau caminul dumneavoastra. Asa cum imbracamintea trebuie curatata periodic pentru a-si mentine prospetimea si culoarea, asa si mocheta sau covorul au nevoie de o curatare periodica. Particulele de praf si murdaria stransa, diminueaza viata mochetei sau a covorului si permit dezvoltarea controlata a bacteriilor, acarienilor, un adevarat pericol pentru sanatate si mai ales pentru copii sau persoane alergice. Este indicata aspirarea mochetelelor si a covoarelor de doua ori pe saptamana, pentru a impiedica depunerea succesiva a straturilor de praf. (Tinand cont ca aspiratoarele de uz casnic nu sunt atat de puternice ca cele profesionale) CuratArt foloseste cele mai performante tehnici, utilaje si substante specifice curatarii mochetelor si a covoarelor, metodele folosite fiind de inalta performanta. Modul de curatare al mochetei sau covoarelor difera in functie de material, gradul de dificultate intalnit si suportul pe care sunt montate. Alegem metoda de injectie-extracţie cu AQUAMAT 10.1 TASKI, prin spalare umeda, cu solutie speciala, pentru portiunile cu grad de murdarie ridicat, sau pentru covoarele cu parul inalt. Aceasta metoda nu se recomanda pentru podele suspendate, sau spalarea directa pe parchetul natural. Cea de-a doua metoda de spalare, este metoda prin spalare uscata care se executa cu ergodiscul TASKI 165 si detergent special, aceasta fiind o metoda potrivita pentru orice tip de mocheta sau covor. In procesul de curatare a mochetelor si covoarelor includem si indepartarea petelor rezultate din presarea gumei de mestecat, inlaturarea petelor persistente cu solutii speciale, in functie de natura lor, aspirarea in profunzime cu aspiratorul TASKI si cu peria electrica TASKI. Solutiile folosite sunt non-toxice, hipoalergice, biodegradabile, se usuca rapid si nu deterioreaza culorile. Recomandam curatarea profesionala a mochetei si a covoarelor ori de cate ori este nevoie, sau cel putin o data la trei luni. De asemenea va mai putem ajuta prin curatarea canapelelor, fotoliilor, scaunelor tapitate precum si a tapiteriilor auto. Curatarea mochetei/ covorului/ scaunelor/ canapelelor, la sediul clientului: Reprezentantii nostri se deplaseaza la sediul clientului, pentru a stabili metoda de spalare optima. In functie de rezultatul primit, echipele noastre mobile se deplaseaza la sediul clientului pentru a executa una din cele doua metode de spalare: spalare uscata cu spuma activa sau injectie/extractie. In ambele situatii se testeaza rezistenta culorilor la solutiile utilizate, pe o suprafata mica, intr-o zona retrasa. La curatarea prin metoda uscata, timpul de uscare al covorului sau mochetei este de aproximativ 3 ore in functie de ventilatie. Curatarea covorului/ scaunelor, la sediul societati noastre: