IF Zamfir
Telefon validat
Cluj Cluj-Napoca
Pe site din 12.03.2009
Ultima activitate 16.04.2024
- 14 anunturi
-
95 RON
Evaluarea riscurilor pentru posturile/functii de lucru Evaluarea se elaboreaza dupa metoda INCDPM. Pretul este per post de lucru. Va rugam sa specificati functia pentru care doriti evaluarea! (director, administrator, asistent manager, secretara, referent, necalificat, manipulant, confectioner, educator, inginer, sofer, profesor, zidar, bucatar, tamplar, cadru medical, vanzator, lucrator comercial, barman, ospatar, etc.) psi-su-ssm.ro/categorie-produs/evaluarea-riscurilor-ssm/ Pentru a veni în sprijinul instituției dumneavoastre, în concordan ă cu noile prevederi ale legisla iei în domeniul securită ii i sănătă ii în muncă, Legea securită ii i sănătă ii în muncă 319/2006, a Normelor metodologice de aplicare a Legii 319/2006, HG 1425/2006, precum i a celorlalte reglementări în vigoare aplicabile, vă facem cunoscută oferta noastră de servicii care cuprinde: 1. Evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru posturile de lucru din cadrul instituției (METODA I.N.C.D.P.M.) Evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru posturile de lucru din cadrul instituției constă în următoarele activități: 1. Identificarea i nominalizarea locurilor de muncă ce urmează a fi supuse evaluării; 2. Evaluarea factorilor de risc de accidentare i îmbolnăvire profesională; 3. Ierarhizarea riscurilor i stabilirea priorită ilor de prevenire; 4. Propunerea măsurilor de diminuare sau eliminare a factorilor de risc; 5. Descrierea postului de lucru; 6. Factori de risc identifica i; 7. Fi a de evaluare a postului de lucru; 8. Fi a de m suri propuse; 9. Interpretarea rezultatului evaluării. 2. Planul de prevenire și protecție pentru posturile de lucru, în urma întocmirii evaluării riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru posturile de lucru si masurile aferente pentru eliminarea, diminuarea, izolarea riscurilor.
-
Loc de munca/ post de lucru, Riscuri evaluate, Masuri tehnice, Masuri organizatorice, Actiuni in scopul realizarii masurii, Termen de realizare, Persoana care raspunde realizarea masurii - Comenzi telefonice
-
800 RON
Continut exercitii de evacuare si interventie in caz de incendiu; Continut instruire angajati in domeniul PSI/SU; Dispozitii privind apararea impotriva incendiilor; Documente de organizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor MAPA PSI; Evacuarea persoanelor si reguli de comportare in caz de incendiu; Fisa obiectivului; Material Prevenirea si Stingerea Incendiilor; Pachet instructiuni PSI pentru orice domeniu de activitate. psi-su-ssm.ro/categorie-produs/documente-psi/
-
Pentru a veni în sprijinul societății dvs., în concordanță cu noile prevederi ale legislației în domeniul securității și sănătății în muncă - SSM (protecția muncii) și în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (PSI), vă facem cunoscut faptul că, puteți comanda materiale si documentatii PSI si SSM: - Documentații în domeniul PSI, - Documentații în domeniul SSM, - Evaluare riscuri SSM, - instrucțiuni PSI, - instrucțiuni SSM, - planuri de evacuare, - planșe privind organizarea PSI, - plan de prevenire și protecție, - măsuri prim ajutor, - acte normative, - tematică și grafic de instruire PSI și SSM, - material instruire PSI și SSM, - registre PSI, - registre SSM, - registre ISCIR, - indicatoare de semnalizare, - fișe de instruire în domeniul securității și sănătății în muncă (SSM) și în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (PSI), din magazinul nostru la următoarea adresă: www.psi-su-ssm.ro Contact: ing. Marius Zamfir
-
85 RON
Set Plan de evacuare în caz de incendiu i Organizarea apărării împotriva incendiilor completat i avizat Diferenta dintre un plan de evacuare simplu, in alb si cel avizat consta in faptul ca cel avizat va fi completat cu datele societatii dumneavoastre, cu schita pe care o vom desena la calculator, planul va fi semnat, avizat de societatea noastra (autorizata pe linie de PSI), iar planul in alb va fi in format standard necompletat si nesemnat. Planul de evacuare si Organizarea PSI sunt format A3, tiplate, standardizate dupa ultimele reglementari si obligatorii in cadrul unui control. psi-su-ssm.ro/categorie-produs/planuri-evacuare/
-
SERVICII IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA: 1. Evaluarea riscurilor de accidentare pentru posturile de lucru din cadrul societatii/institutiei (METODA I.N.C.D.P.M.) 1.1. Identificarea si nominalizarea locurilor de muncă; 1.2. Evaluarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala; 1.3. Ierarhizarea riscurilor si stabilirea prioritatilor de prevenire; 1.4. Propunerea masurilor de diminuare sau eliminare a factorilor de risc. 2. Documentatiile SSM - Documentatii privind managementul SSM 1. Plan de prevenire si protectie pentru fiecare post de lucru; 2. Decizie instruire introductiv generala, instruire la locul de munca si instruire periodica SSM; 3. Decizie periodicitate instructaj SSM; 4. Decizie desemnare lucrători pentru acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor si evacuarea lucratorilor; 5. Decizie numire lucrator desemnat SSM; 6. Decizie numire lucrator de legatura SSM; 7. Proces verbal desemnare reprezentanti lucratori cu raspunderi SSM; 8. Instruc iune internă privind modul de efectuare a instruirilor SSM; 9. Lista internă de acordare a echipamentului individual de protec ie (EIP); 10. Program anual de instruire-testare - personal administrativ; 11. Program anual de instruire-testare - personal lucrator; 12. Tematici anuale de instruire in domeniul SSM pentru toate posturile de lucru; 13. Plan de ac iune în caz de pericol grav si iminent. Măsuri de evacuare si stingere a incendiilor; 14. Anexa I din HG1048/06 privind echipamentul individual de protectie; 15. Regulament de ordine interioara; 16. Raport anual cu privire la situatia SSM; 17. Raport de inspectie trimestrial în domeniul SSM; 18. Anexa plan de prevenire si protectie; 19. Material privind instruirea introductiv-generală la angajare; 20. Material privind instruirea la locul de muncă; 21. Prevederi ale reglementărilor legale SSM; 22. Instructiuni proprii SSM; 23. Obligatiile angajatorului; 24. Obligatiile lucrătorilor; 25. Instructiune internă privind fumatul; 26. Masuri de prim ajutor; 27. Anexe la fisa postului cu atributii SSM; 28. Test de verificare SSM; 29. Lista internă de acordare a materialelor igienico-sanitare; 30. Registre SSM - 4 tipuri. 3. Servicii privind organizarea activitatii de instruire a salariaailor in domeniul SSM: a) întocmirea continutului instruirii angajatilor; b) elaborarea tematicii orientative anuală de instruire; c) elaborarea graficului anual de instruire; d) elaborarea de teste; e) efectuarea instructajelor specifice; f) consemnarea efectuării instructajelor in fisele individuale de instructaj; g) verificarea anuală a cunostintelor însusite. 4. DOCUMENTATIA SARS-COV-2 1. Evaluarea riscurilor; 2. Plan de prevenire si protectie; 3. Plan de masuri de prevenire si protectie; 4. Listă internă EIP; 5. Decizii; 6. Instructiuni proprii SSM, masuri de combatere a imbolnăvirilor cu SARS-COV 2. Nu ezitati sa ne contactati, va oferim ajutor informational!
-
45 RON
Registru de Evidenta a Supravegherii si Verificarii Tehnice pentru Echipament/Instalatie ISCIR format A4 20 file psi-su-ssm.ro/produs/registru-de-evidenta-a-supravegherii-si-verificarii-tehnice-pentru-echipamentinstalatie-iscir/
-
Documentatii PSI si SSM, evaluarea riscurilor SSM, documentatia si evaluarea riscurilor Covid, planuri de evacuare, instructiuni PSI si SSM, indicatoare de semnalizare, fise de instruire PSI si SSM Documentatii in domeniul PSI (prevenirea și stingerea incendiilor) și in domeniul SSM (securitatea si sanatatea muncii - protecția muncii) I. PSI - PREVENIREA ȘI STINGEREA INCENDIILOR: 1. Organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor si instruirea angajatilor: 1. Elaborarea documentelor specifice activitatii de aparare impotriva incendiilor (programe, liste, instructiuni PSI, grafice, planuri, etc.) MAPA PSI; 2. Decizii privind organizarea apararii impotriva incendiilor - 15 decizii; 3. Intocmirea actelor de autoritate; 4. Fisa obiectivului; 5. Organizarea activitatii de instruire a salariatilor in domeniul PSI; 6. Tematici si grafice de instruire, 7. Continutul instruirii angajatilor, exercitii interventie si evacuare, teste, etc.; 8. Instruirea angajatilor si consemnarea efectuarii instructajelor in fisele individuale de instructaj; 8. Registre PSI; 10. Intocmirea planurilor de evacuare si a planselor privind organizare apararii impotriva incendiilor; 11. Instructiuni de aparare impotriva incendiilor; 12. Indicatoare de semnalizare; 13. Fise de instruire. 14. Consultanta in domeniul apararii impotriva incendiilor. 2. Elaborarea documentatiei in domeniul protectiei civile (cutremur). II. SECURITATEA ȘI SANATATEA IN MUNCA (PROTECȚIA MUNCII) - SSM: 1. Evaluarea riscurilor de accidentare in domeniul securitatii si sanatatii in munca pentru posturile de lucru/functiile din cadrul societatii 2. Documentatii si instruirea angajatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca 1. Plan de prevenire si protectie pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii; 2. Decizii privind organizarea SSM in cadrul societatii; 3. Decizii privind instruirea angajatilor; 4. Instructiuni interne instruire SSM; 5. Documentatie privind instruirea angajatilor in domeniul SSM; 6. Instructiuni proprii in domeniul SSM; 7. Tematici de instruire pentru fiecare post de lucru/functie; 8. Programul anual de instruire-testare; 9. Instruirea introductiv-generala la angajare; 10. Instruirea la locul de munca; 11. Obligatiile angajatorului si ale lucratorilor; 12. Registre SSM; 13. Msuri de prim ajutor; 14. Efectuarea testarii personalului; 15. Liste interne de acordare a echipamentului individual de protectie si a materialelor igienico - sanitare; 16. Plan de actiune in caz de pericol grav si iminent. Masuri de evacuare si stingere a incendiilor; 17. Fisa postului cu atributii SSM pentru fiecare angajat; 18. Organizarea activitatii de instruire a salariatilor in domeniul SSM; 19. Consemnarea efectuarii instructajelor in fisele individuale de instructaj; 20. Fise individuale de instruire; 21. Consultanta in domeniul SSM. Ne asumam responsabilitatile serviciilor efectuate. Detinem autorizatii valabile specifice activitatile mentionate. Daca doriti oferta detaliata cu tarifele aferente serviciilor PSI si SSM, va rog sa nu ezitati sa ne contactati. Va vom oferi suport informational sau material pentru orice incertitudine. Contact: ing. Marius Zamfir
-
Dosar privind constituirea Celulei de Urgenta; Material Protectie Civila (Avarii, Inundatii, Cutremure, Accidente); Model Fisa Localiatatii Protectie Civila; Planul de pregătire în domeniul situa iilor de urgen ă; PLAN DE APĂRARE privind gestionarea situa iilor de urgen ă generate de inunda ii, fenomene meteorologice periculoase; Plan de Evacuare Institutie/Localitate; Planul de alarmare al Celulei de Urgenta; PLANUL de apărare în cazul producerii unei situa ii de urgen ă specifice provocate de cutremure i/sau alunecări de teren.
-
Documentatii în domeniul PSI (prevenirea și stingerea incendiilor) și în domeniul SSM (securitatea i sănătatea muncii - protecția muncii) Societatea noastră oferă consultan ă de specialitate în domeniul prevenirii i stingerii incendiilor (P.S.I.) i în domeniul securită ii si sănătă ii în muncă (SSM - protec ia muncii) prin elaborarea următoarelor documentatii: I. PSI - PREVENIREA ȘI STINGEREA INCENDIILOR: 1. Organizarea activită ii de apărare împotriva incendiilor si instruirea angajatilor: 1. Elaborarea documentelor specifice activită ii de apărare împotriva incendiilor (programe, liste, instruc iuni PSI, grafice, planuri, etc.); 2. Decizii privind organizarea apararii impotriva incendiilor - 15 decizii; 3. Întocmirea actelor de autoritate; 4. Fisa obiectivului; 5. Organizarea activită ii de instruire a salaria ilor în domeniul PSI; 6. Tematici si grafice de instruire, 7. Continutul instruirii angajatilor, exercitii interventie si evacuare, teste, etc.; 8. Instruirea angajatilor si consemnarea efectuării instructajelor în fi ele individuale de instructaj; 8. Registre PSI; 10. Întocmirea i actualizarea planurilor de evacuare i a organizării apărării împotriva incendiilor; 11. Instruc iuni de apărare împotriva incendiilor; 12. Indicatoare de semnalizare; 13. Fi e individuale de instruire, afise, etc. 14. Consultanta în domeniul apărării împotriva incendiilor. 2. Elaborarea documenta iei în domeniul protec iei civile (cutremur). II. SECURITATEA ȘI SĂNĂTATEA ÎN MUNCĂ (PROTECȚIA MUNCII) - SSM: 1. Evaluarea riscurilor de accidentare în domeniul securită ii si sănătă ii în muncă pentru posturile de lucru/functiile din cadrul societatii 2. Documenta ii si instruirea angajatilor în domeniul securită ii si sănătă ii în muncă (protectia muncii) 1. Plan de prevenire si protectie pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii; 2. Decizii privind organizarea SSM in cadrul societatii; 3. Decizii privind instruirea angajatilor; 4. Instructiuni interne instruire SSM; 5. Documentatie privind instruirea angajatilor in domeniul SSM; 6. Instruc iuni proprii in domeniul SSM; 7. Tematici de instruire pentru fiecare post de lucru/functie; 8. Programul anual de instruire-testare; 9. Instruirea introductiv-generală la angajare; 10. Instruirea la locul de muncă; 11. Obliga iile angajatorului si ale lucrătorilor; 12. Registre SSM; 13. Msuri de prim ajutor; 14. Efectuarea testării personalului; 15. Liste interne de acordare a echipamentului individual de protec ie si a materialelor igienico - sanitare; 16. Plan de ac iune în caz de pericol grav i iminent. Măsuri de evacuare i stingere a incendiilor; 17. Fi a postului cu atribu ii SSM pentru fiecare angajat; 18. Organizarea activită ii de instruire a salaria ilor în domeniul SSM; 19. Consemnarea efectuării instructajelor în fi ele individuale de instructaj; 20. Fi e individuale de instruire, afise, etc.; 21. Consultanta în domeniul SSM. Ne asumăm responsabilită ile serviciilor efectuate. De inem autoriza ii valabile specifice activitatile men ionate. Men ionam ca documenta iile sunt detaliate si adaptate după ultimele reglementari in vigoare reprezentând condi iile cerute de către inspectorii din cadrul Inspectoratului pentru Situa ii de Urgenta si din cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca. Daca doriti oferta detaliata cu tarifele aferente serviciilor PSI si SSM, nu ezitati sa ne contactati. Va vom oferi suport informational sau material pentru orice incertitudine. Contact: ing. Marius Zamfir IF Zamfir
-
1. Registru pentru evidenta permiselor de lucru cu focul; 2. Registrul de control pentru instalatiile de detectare, semnalizare, alarmare, alertare, limitare si stingere a incendiilor; 3. Registrul pentru evidenta exercitiilor de interventie; 4. Registrul pentru evidenta evenimentelor. TARIF/SET 4 REGISTRE Comenzi la telefon sau mail:
-
800 RON
OFERTA SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITĂ II SI SĂNĂTĂ II ÎN MUNCĂ Pentru a veni în sprijinul societatii, în concordan ă cu noile prevederi ale legisla iei în domeniul securită ii i sănătă ii în muncă, Legea securită ii i sănătă ii în muncă 319/2006, a Normelor metodologice de aplicare a Legii 319/2006 precum i a celorlalte reglementări în vigoare aplicabile, vă facem cunoscută oferta noastră de servicii care cuprinde: I.1. Documenta ie privind managementul SSM 1. Plan de prevenire si protectie pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii; 2. Decizie instruire introductiv generala, instruire la locul de munca si instruire periodica; 3. Decizie periodicitate instructaj SSM; 4. Decizie desemnare lucrători pentru primul ajutor, stingerea incendii i evacuare persoane; 5. Decizie numire lucrator desemnat SSM; 6. Decizie numire lucrator de legatura SSM; 7. Proces verbal desemnare reprezentanti ai lucratorilor cu raspunderi SSM ; 8. Instruc iune internă privind modul de efectuare a instruirilor SSM; 9. Lista internă de acordare a echipamentului individual de protec ie (EIP); 10. Program anual de instruire-testare personal administrativ si cadre didactice; 11. Program anual de instruire-testare personal lucrator; 12. Tematici anuale de instruire in domeniul SSM pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii; 13. Plan de ac iune în caz de pericol grav i iminent. Măsuri de evacuare i stingere; 14. Anexa I din HG1048/2006 privind echipamentul individual de protec ie; 15. Regulament de ordine interioara; 16. Raport anual cu privire la situa ia securită ii i sănătă ii în muncă; 17. Raport de inspec ie anual în domeniul securită ii i sănătă ii în muncă; 18. Anexa plan de prevenire si protec ie; 19. Material privind instruirea introductiv-generală la angajare; 20. Material privind instruirea la locul de muncă; 21. Prevederi ale reglementărilor legale referitoare la securitatea i sănătatea în muncă; 22. Instruc iuni proprii SSM; 23. Obliga iile angajatorului; 24. Obliga iile lucrătorilor; 25. Instruc iune internă privind fumatul; 26. Masuri de prim ajutor; 27. Anexă la fi a postului cu atributii SSM pentru fiecare post de lucru; 28. Test de verificare SSM; 29. Lista internă de acordare a materialelor igienico - sanitare; 30. Registrul unic de eviden ă a accidentelor u oare; 31. Registrul unic de eviden ă a incidentelor periculoase; 32. Registrul unic de eviden ă a accidenta ilor în muncă; 33. Registrul unic de eviden ă a accidenta ilor în muncă ce au ca urmare incapacitate de muncă mai mare de 3 zile de lucru. I.2. Evaluarea riscurilor de accidentare pentru posturile de lucru (METODA I.N.C.D.P.M.) Evaluarea riscurilor de accidentare i stabilirea măsurilor tehnice, organizatorice i igienico-sanitare specifice pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii. 1. Identificarea i nominalizarea locurilor de muncă ce urmează a fi supuse evaluării; 2. Evaluarea factorilor de risc de accidentare i îmbolnăvire profesională; 3. Ierarhizarea riscurilor i stabilirea priorită ilor de prevenire; 4. Propunerea măsurilor de diminuare sau eliminare a factorilor de risc; 5. Descrierea postului de lucru; 6. Factori de risc identifica i; 7. Fi a de evaluare a postului de lucru; 8. Fi a de m suri propuse; 9. Interpretarea rezultatului evaluării. I. 3. Servicii privind organizarea activită ii de instruire a salaria ilor în domeniul securită ii si sănătă ii în muncă: a) întocmirea continutului instruirii angajatilor; b) elaborarea tematicii orientative anuală, de instruire pe categorii de personal; c) elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal i locuri de muncă; d) elaborarea de teste privind verificarea cuno tin elor însu ite, după fiecare instruire; e) efectuarea instructajelor specifice pe categorii de personal; f) consemnarea efectuării instructajelor în fi ele individuale de instructaj; g) verificarea anuală a cuno tin elor însu ite. I. 4. Dosar instruire colectiva pentru colaboratori si vizitatori. II. DOCUMENTATIA SARS-COV-2: 1. Evaluarea riscurilor de accidentare i îmbolnăvire profesională pentru riscurile expunerii la infecția cu noul coronavirus; 2. Plan de prevenire i protec ie pentru riscurile expunerii la infecția cu noul coronavirus; 3. Plan de măsuri de prevenire și protecție împotriva infect rii cu coronavirus (COVID 19); 4. Listă internă de acordare a echipamentului individual de protecție în condiții epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-COV-2; 5. Decizie privind supravegherea și aplicarea masurilor de prevenire și combaterea pandemiei de COVID 19; 6. Instrucțiuni proprii SSM, măsuri de combatere a îmbolnăvirilor cu SARS-COV 2. psi-su-ssm.ro/categorie-produs/documente-ssm/
-
Societatea noastra ofera consultanta de specialitate in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (P.S.I.) si in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii - SSM). Mentionam ca documentatiile sunt detaliate si adaptate dupa ultimele reglementari in vigoare reprezentand toate conditiile cerute de catre inspectorii din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta si din cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca. Pentru oferta detaliata, cu tarifele aferente serviciilor PSI si SSM, nu ezitati sa ne contactati. Practicam cele mai bune tarife! Contact: ing. Marius Zamfir tel.
-
Setul cuprinde: - r e g i s t r u l u n i c de evidenta a accidentelor usoare - r e g i s t r u l u n i c de evidenta a incidentelor periculoase - r e g i s t r u l u n i c de evidenta a accidentatilor in munca - registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru Comenzi la