Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Studio Myry Style cauta colaboratori, pe postul de coafura! Zona centrala, salon cu 10 ani vechime!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale;
-
Promovat
SC Lisscom SRL angajeaza specialist service centrale termice
-
Promovat
CRITERII DE SELECTIE Minim 2 ani de experienta in gestionarea proiectelor de dezvoltare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutăm Administrative Officer pentru clientul nostru, o firmă cu experiență de peste 15 ani în industria prelucrării materialelor plastice, cu sediul în Curtici și cu capital integral Italian. Responsabilități Gestionează activitățile administrative respectând legislația și regulamentele în vigoare, asigurând corectitudinea informațiilor Execută operaţiuni de contabilizare a tuturor fenomenelor economice ce au loc la sediul central şi la punctele de lucru Asigură corectitudinea înregistrărilor contabile referitoare la furnizori, clienți si salarii Furnizează documente consultanților externi în scopul întocmirii situațiilor financiare și a drepturilor salariale Gestionează pontajul salariaţilor şi verifică efectuarea calculului privind drepturile de salarizare Întocmește diferite rapoarte de gestiune pentru management, transmite rapoarte statistice lunare anuale către INSEE Arhivează periodic documentele, în funcţie de tipul fenomenelor economice, de perioada de păstrare stabilită prin lege şi de regulile interne Organizează inventarierea periodică a tuturor valorilor patrimoniale şi urmăreşte definitivarea potrivit legii a rezultatelor inventarierii Urmăreşte plățile la termen a sumelor care constituie obligaţia firmei faţă de bugetul de stat, bugetul de asigurări sociale şi alte obligaţii Ţine legătura cu băncile și asigură o bună colaborare în vederea efectuării tuturor tranzacţiilor şi operaţiunilor bancare Educatie + Experiență Studii medii economice diplomă de bacalaureat Experiență în domeniu minim 3 ani Acreditarea ca inspector resurse umane - reprezintă un avantaj Curs de gestiune a deșeurilor - reprezintă un avantaj Cunostințe: Utilizare PC (Word, Excel) Experientă în utilizarea unui ERP și a unui soft de gestiune - reprezintă un avantaj Cunostințe minime de limba italiană și sau limba engleză Atitudine pozitivă și cooperantă, seriozitate, răbdare și autocontrol Bune abilități de comunicare, atentie la detalii și spirit organizatoric Capacitate de prioritizare a activităților și adaptabilitate la schimbare Permis de conducere categoria B Alte beneficii Salariu raportat la responsabilități Bonuri de masă Bonus de Crăciun Abonament medical Transport decontat Contract de muncă nedeterminat
-
Angajez casiera, si lucrator comercial program doua zile cu doua zile.Mai multe informatii
-
Angajez femeie la curatenie in fabrica, program de lucru 8 ore, doar schimbul 2 de
-
Angajam persoana dinamică cu aptitudini operare pe calculator, cunostinta limbi straine
-
Angajam familie, neconsumatori de alcool pentru ingrijire gospodarie. Se asigura
-
Angajez muncitor la o ferma de vaci. Persoana trebuie sa fie serioasa, harnica și
-
Se cauta muncitori pentru canalizari serioși, dornici de munca în domeniul Construcții
-
Angajez personal in domeniul constructiilor, pardoselilor industriale si decorative
-
Angajez necalificați, Șantiere doar în Craiova. Nu avem cazare.
-
Angajam soferi tir pentru tur-retur Cerinte : Permis de conducere categoria C+E(TIR) Atestat
-
Trenta pizza angajeaza coordonator comenzi livrare productie (sef tura) zona Barbu
-
Statie de sortare deseuri reciclabile. Angajam sofer pentru abroll si autogunoiera Salariul
-
Firma de construcții din București angajează RIGIPSAR și AJUTOR de RIGIPSAR(NU necalificat) 7000 lei
Firma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR -
-
Societate comerciala angajează Tehnician Mecanic de întreținere utilaje pentru linie de îmbuteliere -Industrie Alimentara ( vin ) Programul de lucru este de luni pana vineri, 8 ore zi. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Candidatul ideal: - studii tehnice - experiență de minim 1 an intreținere echipamente specifice activității de producție în industria alimentară Descriere job: Responsabilitati: - menținerea în parametrii de funcționare a utilajelor din produție - planifică, coordonează și verifică activitatea de întreținere a echipamentelor - asigură condițiile tehince de funcționare a echipamentelor - intreținerea utilajelor Beneficii: - salariu motivant - transport asigurat - posibilitate relocare
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar
-
Societate de transport alternativ cauta colaboratori. Seriozitate, corectitudine, cele mai bune condiții
-
Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program
-
Angajez muncitori in legumicultura. doamne , domni ,,cupluri .nu ne deranjează
-