Acest anunt nu este activ

Angajam Office Manager

Valabil din 19.09.2016 17:04:11
Descriere

Domeniul:Contabilitate , Serviciu Clienti , Secretariat / Administrativ

Responsabilitati:
•Contabilitate primara si de gestiune
•Mentinerea registrelor de intrare-iesire ale companiei;
•Mentinerea evidentei personalului (pontaj, concediilor de odihna, concediilor medicale, gestionarea contractelor,evidenta dosarelor de personal, etc)
•Avizare si facturare;
•Emiterea ordinelor de compensare;
•Receptionarea, verificarea si pregatirea facturilor pentru departamentul contabil;
•Calcularea si comanda bonurilor de masa;
•Receptionarea solicitarilor clientilor si solutionarea lor, sau transmiterea acestora catre departamentul responsabil;
• Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii companiei;
•Sarcini specifice de secretariat;
•Gestionarea si aprovizionarea cu articole de protocol si de birou;
•Pregatirea documentelor pentru audit;
• Traduceri romana-engleza si engleza-romana
• Verificarea documentelor primite pentru a fi in concordanta cu instructiunile de lucru primite si politicile companiei. Verificarea semnaturilor autorizate.
• Contabilizarea achizitiilor, investitiilor, mijloacelor fixe, stocurilor si deprecierilor, taxelor locale, cheltuielilor de HR, cheltuielilor de calatorie, serviciilor prestate catre terte persoane.
• Implicare activa in imbunatatirea relatiilor in cadrul echipei
• Cunostinte IT : Outlook , Microsoft Office,

Apple Google Store iTunes Google Play